Det har jeg sgu aldrig set før
Fra : Fam. Olsen

Dato : 17-11-03 17:31

Hejsan

Da jeg i dag på jobbet skulle skifte termostat på en Mercedes Gelændewagen,
fandt jeg 2 "Bolscher" inde i termostathuset. Det lignede nærmest noget
porcelænagtigt materiale. Formen var ca. 1x1x2,5 cm og alle hjørner og
kanter var rundede, ligesom en sten fra strandkanten. Men det er jo nok
gennemstrømningen af kølevand der har gjort det med tiden.
Ingen andre på værkstedet har set det før, og heller ikke den lokale
Mercedespusher kendte til det. Det findes heller ikke i
reservedelskataloget.
Hvad f..... er det for noget? Vi gætter selv på at det er en eller anden
slags stang der skal aflejres i vandet og give en beskyttelse af en eller
anden art.

Har i nogle bud på hvad det kan være?

MVH Niels

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 18-11-03 00:38

Fam. Olsen wrote:
> Har i nogle bud på hvad det kan være?

Man bruger sådanne bolcher i viberator-afgrater
Kunne være sådan som ikke er blevet fjernet.

mvh
Henning

Fra : Fam. Olsen

Dato : 19-11-03 22:19

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Man bruger sådanne bolcher i viberator-afgrater
> Kunne være sådan som ikke er blevet fjernet.

Tja måske.

MVH Niels