Morten Helveg Petersen
Fra : Kabul Airport

Dato : 17-11-03 17:16

Jeg ved ikke hvem andre synes er fedest af de her:

Anders Samuelsen, Elisabeth Arnold Ordfører for europapolitik,
retspolitik og udlændingeordfører, Elsebeth Gerner Nielsen, Margrethe
Vestager, Marianne Jelved, Morten Helveg Petersen, Medlem af Det
Radikale Venstre, Naser Khader, Ordfører for sundhed, etik, kultur og
ligestilling, Niels Helveg Petersen.

Selv synes jeg at det må være Morten Helveg Petersen - hmmmm måske
Marianne, Jelved, Magrete Auken er jo desværre ikke radikal.

http://www.dcf.dk/cyklist/cyk19904/1990404p.htm

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-11-03 17:22

kabulairport@mailme.dk (Kabul Airport) skrev :

>Jeg ved ikke hvem andre synes er fedest af de her:

Har du røget fnisegræs ?

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-11-03 17:34

On Mon, 17 Nov 2003 17:22:06 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Har du røget fnisegræs ?

Det har Kommunisterne i hvert fald:

"I Enhedslisten vil vi blandt andet have flere cykelruter på langs og på
tværs af af byerne - uden kontakt med biltrafikken. Udbygning af
cykelstierne, så cyklister ikke behøver at køre slalom mellem bilerne.
Samt ikke mindst restriktioner for privatbilismen, så det bliver mindre
attraktivt at bruge en bil. Dette kan ske i form af kørselsafgifter,
P-afgifter og færre parkeringspladser."

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-11-03 17:50

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Det har Kommunisterne i hvert fald:

Kommuhvaffornogen ?

>"I Enhedslisten vil vi blandt andet have flere cykelruter på langs og på
>tværs af af byerne - uden kontakt med biltrafikken. Udbygning af
>cykelstierne, så cyklister ikke behøver at køre slalom mellem bilerne.

Den del af det kan jeg da kun bifalde - så er der mindre for de
stakkels billister at skulel holde øje med ;)

>Samt ikke mindst restriktioner for privatbilismen, så det bliver mindre
>attraktivt at bruge en bil. Dette kan ske i form af kørselsafgifter,
>P-afgifter og færre parkeringspladser."

Gu' ved hvilken sten de er kravlet ud under ? De må eddermuggeme have
taget et kraftigt vinterhi.

Fra : claus b. p.

Dato : 18-11-03 01:35

> Den del af det kan jeg da kun bifalde - så er der mindre for de
> stakkels billister at skulel holde øje med ;)
Ja lad os få dem væk fra offentlig vej.

Jeg går ind for bropenge for cyklister der skal over Nørrebro!
/Claus