3 sæder's EDB-NØRD :-) - tak til alle for~
Fra : Henrik B

Dato : 17-11-03 12:01

Tak til Jakob Houkjær, bo, Per Beer Hansen, Mark, No1.

Bedste forslag er helt klart: McLaren F1 '97
Cool!!
Skarpt efterfulgt af Matra Murena
Begge måske lige i overkanten til min kone og ungerne.

Et godt bud Carnival 2,9 HPDI LX Camper!
Mark: ja det er sgu' da spøjst at der har været 2 på sammen dag, men det er måske
fordi folk efterhånden er begyndt at se behovet.

Et andet rigtigt bud meget tæt på behovet Fiat Multipla
Desværre har den bare fået tæsk i det sidste nummer af MOTOR nr. 11 m.h.t.
sikkerhed og da det er mine 3 guldklumper så.....

Thanx a lot Henrik B

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.162.186.190)

Fra : JS

Dato : 17-11-03 16:38

"Henrik B" <heb@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Desværre har den bare fået tæsk i det sidste nummer af MOTOR nr. 11 m.h.t.
> sikkerhed og da det er mine 3 guldklumper så.....

Er du selv en af guldklumperne siden du kan nøjes med tre sæder?

Fra : Mark Sandberg

Dato : 17-11-03 16:56

"JS" skrev i en meddelelse:

> Er du selv en af guldklumperne siden du kan nøjes med tre sæder?

Måske det er en decideret "konebil", eller bil nummer 2 om du vil, han er
ude efter

/Mark.