montering af håndfrit sæt
Fra : PL

Dato : 17-11-03 09:38

Er der nogen her i gruppen der har mulighed for at hjælpe mig med at opklare
et par farver/funktioner på følgende ledninger på mit håndfri sæt til bilen?

Selve boksen er en Nokia HFU2 og på det tilhørende DC-stik er der følgende
ledningsfarver

sort (12 volt minus formoder jeg)
rød (12 v + formodes)
gul (til gul på muten??)
blå (?)
grøn (?)

på Radio-muten (Dabendorfer) er der følgende ledningsfarver:

Iso-broen gir sig selv men resten?
rød (12v +)
brun (12v minus)
grøn (til noget højttaler noget?)
violet (til noget højttaler noget?)
gul (til gul på boxen ?)

Venligst Per

Fra : Paw Jensen

Dato : 17-11-03 19:39

> Selve boksen er en Nokia HFU2 og på det tilhørende DC-stik er der følgende
> ledningsfarver
>
> sort (12 volt minus formoder jeg)-korrekt
> rød (12 v + formodes)-kottekt
> gul (til gul på muten??)-korrekt
> blå (?)-til tændingsplus, men så slukker telefonen hver gang du afbryder
tændingen. Sæt den derfor til konstant + (sammen med den røde)
> grøn (?)-Bruges ikke (er til automatisk motorantenne)
>
> på Radio-muten (Dabendorfer) er der følgende ledningsfarver:
>

> Iso-broen gir sig selv men resten?
> rød (12v +)-Ja
> brun (12v minus)-Ja
> grøn (til noget højttaler noget?)-til - på højttalerudgangen fra dit HFU2
> violet (til noget højttaler noget?)- til + på højttalerudgangen fra dit
HFU2
> gul (til gul på boxen ?)-Jep

Held og lykke med projektet.

Paw