hvor tjekker man om der er restgæld i bil ~
Fra : Thomas

Dato : 17-11-03 08:48

Kan jeg som køber tjekke eller sikre mig mod restgæld i en bil??

Thomas

Fra : Thostrup

Dato : 17-11-03 08:51

"Thomas" <thomas@4701.dk> wrote in message
> Kan jeg som køber tjekke eller sikre mig mod restgæld i en bil??
>
> Thomas

Prøv at lave en søgning i gruppen det har været oppe _masser_ af gange!

Men kig på http://www.nettidende.dk/

Mvh Thostrup

Fra : Thomas

Dato : 18-11-03 08:57

> Prøv at lave en søgning i gruppen det har været oppe _masser_ af gange!
>
> Men kig på http://www.nettidende.dk/

Ok har kigget, men kan man ikke generelt regne med at biler over 8 år ikke
er belånt ??''

Syntes at have set at man ikke kan belåne en bil længere end til det 8 år..

thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-11-03 08:59

On Tue, 18 Nov 2003 08:57:13 +0100, "Thomas" <thomas@4701.dk> wrote:

>Ok har kigget,

Siden er ikke go' nok !

>men kan man ikke generelt regne med at biler over 8 år ikke
>er belånt ??''
>Syntes at have set, at man ikke kan belåne en bil længere end til det 8 år..

Det kan man jo sagtens -> det behøver jo ikke kun være en bank, der
har "belånt" en bil !

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 18-11-03 19:13

In news:h7kjrvkh6q5orq5gdah4069ljq2i3l5qaj@4ax.com,
Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> typed:

[klip]

> Siden er ikke go' nok !

Enig. Der SKAL ringes til bilbogen ved Retten i Århus.

[klip]

> Det kan man jo sagtens -> det behøver jo ikke kun være en bank, der
> har "belånt" en bil !

Eller der kan være udlæg i bilen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-11-03 10:34

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg som køber tjekke eller sikre mig mod restgæld i
> en bil??

Du kan tjekke det hos Bilbogen i Århus, TLF: 86 12 91 45

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home19.inet.tele.dk/perbeer/perbeer/index.htm

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-11-03 13:30

On Mon, 17 Nov 2003 10:34:24 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Du kan tjekke det hos Bilbogen i Århus, TLF: 86 12 91 45

Kan = skal.
Så er du hélt sikker, nemlig...

/Mogens