Mazda 626 2.0i Europe - er det en specielm~
Fra : Michael

Dato : 16-11-03 19:14

Et familiemedlem er ved at købe sådan en Mazda 626 2.0i Europe fra 1990

Hvad betyder Europe? Er det noget specielt udstyr? El-ruder måske?

Udover rust, er der noget man bør være særlig opmærksom på med denne model?

Fortsat go weekend.

Michael

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 16-11-03 20:13

> Hvad betyder Europe? Er det noget specielt udstyr? El-ruder måske?

Min morfar har haft sådan en vogn, det eneste udstyr der var i var
centrallås og servo, eller er den ganske standard

> Udover rust, er der noget man bør være særlig opmærksom på med denne
model?

nææ, min morfar havde hans i en 10 år og der var aldrig noget i vejen med
den.

Men som du selv er inde på så er det nok rust man skal kigge efter.

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : anders majland

Dato : 17-11-03 11:36

> Et familiemedlem er ved at købe sådan en Mazda 626 2.0i Europe fra
> 1990
> Udover rust, er der noget man bør være særlig opmærksom på med denne
> model?

Er det den 12 ventilede så lydt efter om din tikker kraftigt lige efter
koldstart. Det skulle gerne forsvinde på under 30 sekunder.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid