Hvor købes reservedele?
Fra : Jochke

Dato : 16-11-03 16:51

....til en Mitsubishi Lancer 1,5 fra 92. Helst lidt billigere. Behøver ikke
være originalt. Søger en udstødningsmanifold og en lambdasonde. Men også
noget mere generelt.

/Jochke

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-11-03 18:38

Hej!

Jochke wrote:

> ...til en Mitsubishi Lancer 1,5 fra 92. Helst lidt billigere. Behøver ikke
> være originalt. Søger en udstødningsmanifold og en lambdasonde. Men også
> noget mere generelt.

Hvor bor du henne af i landet?

Fra : Jochke

Dato : 16-11-03 19:40

Kim Voss Schrader wrote:

> Hvor bor du henne af i landet?

KBH

/Jochke

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-11-03 19:42

On Sun, 16 Nov 2003 19:40:19 +0100, "Jochke"
<jochkeMissekat@jochke.dk> wrote:

>KBH

Meget svært at finde uorginalt - min søns kammi har lige skiftet
forrøret til flere tusind kroner. Det kunne ikke få's andre steder end
ved Mitsubishi....

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-11-03 20:06

Hej!

Jochke wrote:

> KBH

Ok, så får du lige mit råd!

Du skal køre til Ford på Firskovvej i Lyngby. De har stumper til mange andre
bilmærker end deres eget... Ring evt. til dem først og forhør dig om priser og
hvad de kan skaffe.