benzin 1,69 under prisen
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 16-11-03 14:57

På Shell Lyngbyvej
Det var så voldsomt at jeg måtte dele oplysningen
med jer andre

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 17-11-03 16:39

Morten Hansen, IVAO wrote:
> På Shell Lyngbyvej
> Det var så voldsomt at jeg måtte dele oplysningen
> med jer andre

Så tag du en tur til Nordjylland, jeg har ikke betalt over 7,- siden krigen
startede!

(Rekord: 5,46)

\MK

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 17-11-03 17:39

"Morten Klostergaard" <mgk@tera.dk.invalid> wrote in message

> Så tag du en tur til Nordjylland,

Uha - der er sørme for mørkt til mig

> jeg har ikke betalt over 7,- siden krigen
> startede!
>
> (Rekord: 5,46)

Ja - bare slå hvor det gør ondt
Her i byen er 1,69 altså temmeligt meget nedsat !

--
Morten Hansen
Virtual Aviation - www.ivao.org

Fra : JS

Dato : 17-11-03 18:29

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> "Morten Klostergaard" <mgk@tera.dk.invalid> wrote in message

> Uha - der er sørme for mørkt til mig

Nej, så mørkt er der faktisk ikke i Nordjylland. Det mørke Jylland er
nærmere Grindstedegnen og vestpå!

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-11-03 18:25

Mon, 17 Nov 2003 16:38:37 +0100, skrev Morten Klostergaard, på 13
linier, i <3fb8ec66$0$30060$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

Jeg har da ikke været over 5,50

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-11-03 18:25

Sun, 16 Nov 2003 14:56:41 +0100, skrev Morten Hansen, IVAO, på 13
linier, i <3fb7821f$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>På Shell Lyngbyvej
>Det var så voldsomt at jeg måtte dele oplysningen
>med jer andre
Det er da ikke meget mindre end vi giver her i Horsens.

1,39 under normalt idag.
Det er ikke så tit jeg kikker Benzin priser.
Diesel kostede 5,11 idag.. det er nærmere det jeg går efter

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 19:47

> 1,39 under normalt idag.
> Det er ikke så tit jeg kikker Benzin priser.
> Diesel kostede 5,11 idag.. det er nærmere det jeg går efter

Hvad koster fyringsolie så?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Leonard

Dato : 17-11-03 20:00

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hvad koster fyringsolie så? :o

Sidst jeg så begge dele på en tank var diesel 5,07 og fyringsolie 5,43
så ingen grund til at lege med farve her
I sidste uge tankede jeg til 4,78 hos Jet på Hjallesevej i Odense. På
Dalumvej i samme by og hos Jet havde jeg lige set prisen være 5,07.
Bare en anden indfaldsvej, mindre end 2 km fra hinanden og samme
selskab, underligt.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-11-03 08:10

Mon, 17 Nov 2003 19:47:13 +0100, skrev "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com>, på 15 linier, i
<3fb917ad$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Hvad koster fyringsolie så?

Ser jeg aldrig da jeg ikke kommer forbi en tank der sælger det.
Har kun set en i Horsens.. Hmmm om "DK" har fyringsolie ved jeg ikke.

Og nej jeg køre aldrig på fyringsolie...

Karsten
Opel Vectra DTI