Vedr. Peugeot 406
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-11-03 12:27

Hej.

Er der et "hemmeligt" trick til af få vippet vinduesviskerne ud fra ruden,
så de bliver derude?

Synes i øvrigt at min 406'er dugger meget på ruderne?

Erik

Fra : kr

Dato : 16-11-03 12:49

Er der et "hemmeligt" trick til af få vippet vinduesviskerne ud fra ruden,
> så de bliver derude?

Aktiver viskere og sluk for tænding når de er højest på ruden, så kan du
komme til at vippe dem ud og skifte bladene

> Synes i øvrigt at min 406'er dugger meget på ruderne?

Kontroller varmelegeme for utætheder, lugter den af kølervæske når du tænder
for varmen ?

Keld

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 16-11-03 15:35

"kr" <nospam.khr@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Aktiver viskere og sluk for tænding når de er højest på ruden, så kan du
> komme til at vippe dem ud og skifte bladene

Hej Keld.

Det har jeg prøvet. Men jeg kan højst få bladene 10 cm. ud fra ruden, og de
kan under ingen omstændigheder blive stående.

Erik

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-11-03 13:16

Hej Erik,

"Erik M. Nielsen" <406er@tiscali.dk> wrote in

> Synes i øvrigt at min 406'er dugger meget på ruderne?

Har du aircon? Så er det ikke usædvanligt at den dukker når man tænder...

Undlad evt. også at slukke for aircon'en, så affugter den jo luften.

** Lars

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-11-03 20:24

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> wrote in message
> Har du aircon? Så er det ikke usædvanligt at den dukker når man tænder...
>
> Undlad evt. også at slukke for aircon'en, så affugter den jo luften.
>
> ** Lars

Tak for svarene. Der var faldet en slange af således at der ikke kom frisk
luft ind.
Erik