Når SF får magten - fjern asfalten!
Fra : Thomas H.

Dato : 16-11-03 10:33

Det kan godt være at folk ikke mener, at de venstreorienterede partier er så
slemme, når det kommer til stykket, men her er lige et lækkert eksempel på
SF-tankegang, når de får magt over trafikområdet:

www.snabelapunktumdk.dk/minus_asfalt.gif

....den kommune er simpelthen så rød, så det er til at få, ja røde knopper
af! Det er muligt at de har leret grusveje oppe i Sverige, men jeg tror
ligesom ikke, at de har brugt penge på at fjerne eksisterende asfalt, for at
lave det hele åh så smukt og natur-agtigt! Skide være med, at det koster
mere at vedligeholde en grusvej, og fuck da de bilist-svin, der bor i den
anden ende, som måske godt vil have en ren bil, så længe vi kan vise os fra
naturens gode side...
Det er i øvrigt de samme mennesker, som helt seriøst igennem mange år, har
forslået at lave den 4 sporet hovedfærdselsåre, Roskildevej gennem kommunen
om til stillevej!

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : ENN

Dato : 16-11-03 11:05

Tja meget tyder på at vi får et rødt flertal efter næste valg - så skal
vejene pløjes op og nye skatter og afgifter indføres.

Fra : Thomas H.

Dato : 16-11-03 11:17

"ENN" <enn@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Tja meget tyder på at vi får et rødt flertal efter næste valg - så skal
> vejene pløjes op og nye skatter og afgifter indføres.

Ja ikke ligesom den regering vi har nu, som har indført fotovogne over hele
landet, sænket grænsen for at miste kørekort til 60%, og 23% på de sikreste
veje! Indført klippekort, så man kan miste kortet ved at køre 65 km/t i
byen. Det virker som om der ikke er den store forskel, de lovgiver efter
hvad alle råd og embedsmænd siger.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 16-11-03 11:36

> [...]
> veje! Indført klippekort, så man kan miste kortet ved at køre 65 km/t i
> byen. Det virker som om der ikke er den store forskel, de lovgiver efter

Ah rolig nu, du ved jo at der er færdelsregler, og du ved hvad der sker hvis
ikke du overholder dem. At tude over det er sgu langt ude. Denne debat høre
for øvrigt under dk.politik.trafik

Fra : Thomas H.

Dato : 16-11-03 12:09

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb75300$0$29334$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Ah rolig nu, du ved jo at der er færdelsregler, og du ved hvad der sker
hvis
> ikke du overholder dem. At tude over det er sgu langt ude.

Tjaa, men så skulle man måske få lavet lidt mere differentierer grænser,
INDEN man vælger at straffe folk. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor de ikke
sætter grænsen ned til 2%, for med deres tankegang er der jo ingen
undskyldning for at overskride den.

Denne debat høre
> for øvrigt under dk.politik.trafik

Den er postet der også..

Fra : Bernhard Ege

Dato : 16-11-03 12:26

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> sætter grænsen ned til 2%, for med deres tankegang er der jo ingen

Enig.

mvh Bernhard

Fra : ENN

Dato : 16-11-03 11:35

Ork den øvelse kan de røde også - flere fotofælder (blev jo indført under en
sosse regering) og nye bøder og afgiftet - Jo Jo bare vent.

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-11-03 11:38

Thomas H. skrev:

> Indført klippekort, så man kan miste kortet
> ved at køre 65 km/t i byen.

....ups!

....skal da vist til at passe lidt på...
Hans

Fra : JS

Dato : 16-11-03 11:55

> [...]

> veje! Indført klippekort, så man kan miste kortet ved at køre 65 km/t i
> byen. Det virker som om der ikke er den store forskel, de lovgiver efter

Ovenstående er jo ikke en modstand mod bilismen generelt set - kun de
evnesvage bilister!

Fra : Kaj

Dato : 16-11-03 11:12

On Sun, 16 Nov 2003 10:33:19 +0100, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

<Snip lidt om grusvej og nogle eder>

Det er fedt at køre på grusvej !!! Især for alle os der ikke har 3
-400 Hk under hjelmen.

Vh Kaj

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 16-11-03 14:15

> Det er fedt at køre på grusvej !!! Især for alle os der ikke har 3
> -400 Hk under hjelmen.

Yep, jeg har også altid ønsket mig at betale for at _lægge_ asfalten, for
derfor at betale for at pille den _OP_ igen. Der sidder da et fjols i den
forvaltning der ikke ved hvad tiden skal gå med siden man disker op med den
slags forslag.

Fandeme godt jeg snart kan komme _langt_ ud på landet hvor der heldigvist
ikke er så meget ballade ude fordi een skulle komme til at køre 110km/t på
landevejen. Bliver sgu dejligt kun at skulle betale sin skat og ikke en
fandens masse dummebøder oveni, til fotoindbetalingsvogne og andre lign.
forklædt-som-skat afgifter, der er solgt til familien DK i
trafiksikkerhedens hellige navn.

Der er ganskevist stadigt politikere der også laver regler derude, men
kontrollen er heldigvist stadigt af en sådan karakter at man næsten kan
tillade sig at være ligeglad. Så lidt fornuftigt er der alligevel kommet ud
af at alle panserne har flere års afspadsering tilgode.

Tænk sig at kunne sniffe frisk luft lige uden for døren uden at bekymre sig
over om nogen har stjålet bilen, eller bakket ind i den nu for 6. gang uden
at se sig for.

Surt opstød...ja. Jeg er nok lidt bitter efter endnu en idiot har forsøgt at
splitte min bil lidt mere ad....IGEN.

Henrik
-der lige har fået _endnu_ en skramme i bilen, og som skadevolder selvf.
valgte at "se bort fra"-
Nu ser den ærligt talt miserabel ud, min ellers fine bil.Ene og alene pga
andre idioter.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-11-03 15:52

Henrik Mortensen wrote:

> Nu ser den ærligt talt miserabel ud, min ellers fine bil.Ene og alene pga
> andre idioter.

Jeg kan godt lide ordet "andre" i den sætning, hehe..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 16-11-03 16:33

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt lide ordet "andre" i den sætning, hehe..

Ja, trods visse spændende situationer er alle de skrammer,buler og ødelagte
kofangere den har nu, alle påført mens bilen har stået stille, på
parkeringspladsen, eller på pladserne nede i byen.

, og nej, det er ikke fruen der splitter den ad uden at fortælle mig det.

Der er ingen garanti for at jeg ikke også er en idiot, men jeg har sgu
aldrigt splittet andre folks grej ad og bare vendt den blinde side til.

Henrik

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-11-03 18:25

Henrik Mortensen wrote:

> Der er ingen garanti for at jeg ikke også er en idiot, men jeg har sgu
> aldrigt splittet andre folks grej ad og bare vendt den blinde side til.

Bemærk lige at det ikke var mig der kaldte dig en idiot, det
gjorde du implicit selv - det var det der var det underholdende..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 16-11-03 18:44

> Bemærk lige at det ikke var mig der kaldte dig en idiot, det
> gjorde du implicit selv - det var det der var det underholdende..

Ja, ok.
Skulle måske have udtrykt det en smule anderledes, for at undgå den
fortolkning.

Henrik