Hvor finder man data og præstationer?
Fra : Niels Christensen

Dato : 15-11-03 21:57

Jeg leder efter præstationerne på en Laguna 1,9 dci (98 hk) fra 1998.

Er der nogen der kender en adresse på nettet hvor man kan finde det?

mvh Niels

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-11-03 22:01

On Sat, 15 Nov 2003 21:56:41 +0100, "Niels Christensen"
<niels@ingenioer.dk> wrote:

>Jeg leder efter præstationerne på en Laguna 1,9 dci (98 hk) fra 1998.
>
>Er der nogen der kender en adresse på nettet hvor man kan finde det?
>
>--

Kender du ikke Google?

http://www.bilrevyen.no/aktuelle_modeller/renault/renault.htm

Det tog under 15 sekunder, men siden det nu er dig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Niels Christensen

Dato : 15-11-03 22:59

Tak for linket. Men det er nu til de nyeste modeller af Laguna.
Jeg leder efter 1998 modellen.

Jeg har forsøgt vha Google...

Mener at der engang var et site med data på alle gamle bilmodeller.

Mvh Niels

Fra : Lars G

Dato : 15-11-03 23:41

"Niels Christensen" <niels@ingenioer.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for linket. Men det er nu til de nyeste modeller af Laguna.
> Jeg leder efter 1998 modellen.
>
> Jeg har forsøgt vha Google...
>
> Mener at der engang var et site med data på alle gamle bilmodeller.

http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp

Var det den ?? eller

www.autoweek.nl -> CarBase under Automarkt

Mvh