Indfavning af bakspejl
Fra : l a r s

Dato : 15-11-03 20:04

Jeg vil have ændret farven på mit bakspejl fra klassisk sandfarve til
mørkegrå.
Panduro siger at de ikke har noget der kan klare opgaven eftersom plastic
ikke "suger".

Any ideas??

--
Lars
- Cuore Sportivo

Fra : Rasmus

Dato : 15-11-03 20:05

"l a r s" <dkfritidbil@REMOVEmail.dk> wrote in message
> Jeg vil have ændret farven på mit bakspejl fra klassisk sandfarve til
> mørkegrå.
> Panduro siger at de ikke har noget der kan klare opgaven eftersom plastic
> ikke "suger".

Man kan købe noget primer til plastik så almindelig maling kan hæfte på det

mvh
Rasmus

Fra : l a r s

Dato : 16-11-03 09:27

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan købe noget primer til plastik så almindelig maling kan hæfte på
det

Jeg havde nu ikke tænkt mig at det ligefrem skulle males. Nærmere noget med
noget farvet væske man lige pensler på og så vupti...

(det er ikke sidespejlene der er tale om)

--
Lars
- Cuore Sportivo

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-11-03 09:29

On Sun, 16 Nov 2003 09:26:45 +0100, "l a r s"
<dkfritidbil@REMOVEmail.dk> wrote:

>Jeg havde nu ikke tænkt mig at det ligefrem skulle males.

Hvorfor vil du dog ændre det, mand. Alfa'er er designede fra starten
og bør ikke ændres af menigmand

>Nærmere noget med noget farvet væske man lige pensler på og så vupti...

??

/Mogens

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-11-03 09:44

Mogens Knudsen wrote:

> Hvorfor vil du dog ændre det, mand. Alfa'er er designede fra starten
> og bør ikke ændres af menigmand

> ??

Samme her, hvis maling ikke er farvet vædske, hvad er det så?

Mvh
Roberto (der ikke vil ud i en snak om hvorvidt pigmenterede
emulsioner er vædske eller forurete vædske :)

Fra : l a r s

Dato : 16-11-03 15:57

> Hvorfor vil du dog ændre det, mand. Alfa'er er designede fra starten
> og bør ikke ændres af menigmand

De må have overset detaljen vedr. bakspejlet i de første mange modeller. For
at det ikke skal være løgn, så er det ændret på de nyere modeller.

> ??

Som en form for kaffe man bare ikke ønsker at kaste i halsen

> Samme her, hvis maling ikke er farvet vædske, hvad er det så?

For dyrt til prisen...

--
Lars
- Cuore Sportivo

Fra : RpR

Dato : 16-11-03 16:41

> For dyrt til prisen...

Motip spraylak koster 79,- dåsen, og den holder til mange bakspejle
Hvis bagspejlet er lavet af "alm" lettere knubret plastik, så holder
spraylakken vidunderligt godt på det hvis det får en gang plastik primer
først. Og hvis du dækker spejlet til med noget tape og gør det omhyggeligt,
så kan det ikke ses det er hjemmelavet.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 16:40

"l a r s" <mailto:dkfritidbil@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Indfavning af bakspejl"

> De må have overset detaljen vedr. bakspejlet i de første mange modeller. For
> at det ikke skal være løgn, så er det ændret på de nyere modeller.

Så må du skaffe det ved en hugger eller lignende...

> Cuore Sportivo

Jow, jow - der er dukket nogle nye fora op de sidste dage...
www.cuoresportivo.dk
www.alfasmeden.dk/forumdk

/M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.231.21)

Fra : l a r s

Dato : 16-11-03 17:36

> Jow, jow - der er dukket nogle nye fora op de sidste dage...
> www.cuoresportivo.dk
> www.alfasmeden.dk/forumdk

Så lige at der er 1898 medlemmer i klubben, så der er ikke noget at sige til
det.
Kommer nogen anden bilmærkeklub i nærheden af det?

--
Lars
- Cuore Sportivo

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-11-03 17:41

On Sun, 16 Nov 2003 17:36:29 +0100, "l a r s"
<dkfritidbil@REMOVEmail.dk> wrote:

>Så lige at der er 1898 medlemmer i klubben, så der er ikke noget at sige til
>det.

Næh - det er en udemærket klub. Matcher til fulde bilmærkets gode
egenskaber!

>Kommer nogen anden bilmærkeklub i nærheden af det?

Jaguar-klubben er heller ikke helt lille - jeg kan se, vi var ca. 1000
medlemmer i 1999, hvor den sidste opdaterede liste foreligger...

/Mogens

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 16-11-03 17:58

>Så lige at der er 1898 medlemmer i klubben, så der er ikke noget at sige til
>det.
>Kommer nogen anden bilmærkeklub i nærheden af det?

Tja, Dansk Land-Klub har 2211 medlemmer, det er da i nærheden.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-11-03 18:01

On Sun, 16 Nov 2003 17:58:22 +0100, Morten From Søndergaard
<from@nospam.dk> wrote:

>Tja, Dansk Land-Klub har 2211 medlemmer, det er da i nærheden.

Du mener vel: www.dlrk.dk

/Mogens

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 16-11-03 18:46

On Sun, 16 Nov 2003 18:00:46 +0100, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Du mener vel: www.dlrk.dk

Jep, og som du nok kan gætte ud fra min signatur, er jeg selv et af
medlemmerne.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87