Hvor i Odense ligger den bedste bilvaskema~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-11-03 18:46

Subject.

Med hilsen
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 08:17

"Hvor i Odense ligger den bedste bilvaskemaskine - til prisen?"

Metax ved Bilka - 25 kroner, hvis du melder dig ind i vaskeklubben på www.metax.dk.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.137.194.64)

Fra : phk

Dato : 16-11-03 14:17

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse

> "Hvor i Odense ligger den bedste bilvaskemaskine - til prisen?"
>
> Metax ved Bilka - 25 kroner, hvis du melder dig ind i vaskeklubben på
www.metax.dk.

Er det ikke lavet om?

Var hos metax Esbjerg - ingen 25 kr´s vaske mere :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Verner Johnsen

Dato : 16-11-03 19:49

On Sun, 16 Nov 2003 14:16:48 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Er det ikke lavet om?
>
>Var hos metax Esbjerg - ingen 25 kr´s vaske mere :(

Der er lavet noget om på priserne, men jeg tror det afhænger af hvilke
vaskemaskiner, der er installeret.
I Brønderslev var der tidligere 3 forskellige vaske til 25 kr stykket.
De koster nu 25, 35 og 40 kr.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-11-03 17:10

> <Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse

> www.metax.dk.
>
> Er det ikke lavet om?

Jeg kørte forbi Metax her i Roskilde i dag, og der sad et stort banner ude
ved vejen, hvorpå der står "Vask 25 kr."
Så jeg tror ikke at det er alle steder at det er ændret i så feld.

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-11-03 20:25

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> ved vejen, hvorpå der står "Vask 25 kr."
> Så jeg tror ikke at det er alle steder at det er ændret i så feld.

Tak for svarene. I følge Metax hjemmeside er det stadig muligt at vaske for
25 Kr.

Erik