Bilpriser igen....
Fra : Peter G C

Dato : 15-11-03 12:23

http://www.aarhusstiftstidende.dk/artikel:aid=138041

Jeg vil se det før jeg tror det - men udmeldingen er da god nok

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 15:29

> http://www.aarhusstiftstidende.dk/artikel:aid=138041
>
> Jeg vil se det før jeg tror det - men udmeldingen er da god nok

Der er heller ikke ret meget folkeligt over en std. goller til små 300.000
Kr

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 15-11-03 15:58

Tom wrote:

> Der er heller ikke ret meget folkeligt over en std. goller til små 300.000
> Kr

Kun udstyrsniveauet :)

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 16:58

> Kun udstyrsniveauet :)

Hold en kende, den nye femmer er faktisk rimeligt veludrustet, og starter
ved 230.000 kr.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-11-03 17:02

On Sat, 15 Nov 2003 16:57:50 +0100, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Hold en kende, den nye femmer er faktisk rimeligt veludrustet, og starter
>ved 230.000 kr.

Klima?

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 20:09

> Klima?

Arhhh. Ikke standard:

Climatic = 22.996 kr.
Climatronic (2 zone) = 31.158 kr.

Begge med køling af handskerum.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-11-03 20:25

On Sat, 15 Nov 2003 20:09:01 +0100, "Claus Petersen"

>Arhhh. Ikke standard:
>Climatic = 22.996 kr.
>Climatronic (2 zone) = 31.158 kr.

Og du mener Golf er rimeligt veludstyr.
Man kan dårligt sælge en bil dét udstyr idag!

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 17:30

> 300.000

> Hold en kende, den nye femmer er faktisk rimeligt veludrustet, og starter
> ved 230.000 kr.

Så er der vel tale om en 0.9 motor

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-03 20:06

> [...]
Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

> Så er der vel tale om en 0.9 motor

Var det ikke prisen vi talte om ?

1,4 L 75 Hk, køres efter principet: Træd i dag - accellerer i morgen.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Peter G C

Dato : 16-11-03 01:11

In news:3fb64cfe$0$7191$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Claus Petersen <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> typed:

[klip]

> Hold en kende, den nye femmer er faktisk rimeligt veludrustet, og
> starter ved 230.000 kr.

Ja.... for en 1,4 liters motor - FED VOGN!

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-11-03 01:15

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev :

>Ja.... for en 1,4 liters motor - FED VOGN!

hehe ... det undrer mig bare lidt om de selv kan se, at de måske lidt
indirekte skriver at det har taget dem 30 års bessermachen at lave en
god bil ;)

De der små snoldede motorer burde høre fortiden til - med 1.4 literen
er den mere bovlam en en Sierra 1.bovlam

Fra : Roberto Saldo

Dato : 16-11-03 08:04

Peter G C wrote:
> In news:3fb64cfe$0$7191$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
> Claus Petersen <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> typed:
>
> [klip]

> Ja.... for en 1,4 liters motor - FED VOGN!

Ja det er p*ssenærigt, taget i betragtning at forskellen imellem en
1.4, en 16 og en 1.8 er materiale man tager *væk*.

Mvh
Roberto (jeg ignorerer her at nærrige bilfremstillere kan finde på
at bruge underdimensionerede trækdele på de mindre motorer)

Fra : Snusken

Dato : 15-11-03 17:16

Som trøst kan den danske "normaldrøm" anføres: "Drømmene har man lov at
ha'ha'"

mvh eric