½ år gl. bil - hvad kan man tillade at kla~
Fra : onix

Dato : 14-11-03 21:16

Hej NG !

Jeg har en ½ år gammel Fabia. Jeg er glad for den og den kører godt til mine
behov og økonomi. Men jeg har et par småting som irreterer mig -
instrumentbrættet knager når det er koldt - under 10 gr. uden for - ikke
voldsomt , men det irreterer mig alligevel nu hvor bilen jo er "ny" - er det
for "lidt" at reklamere over for sin forhandler for ?

Nu er varmeblæserne begyndt at larme - den brummer mere end den plejer og
kommer med lidt mærkelige lyde, det virker faktisk lidt som om der måske kan
være et blad i - ved nogen af erfaring om det kan være det og om det
forsvinder ved brug af blæseren eller om I synes jeg bør køre til
forhandleren med det problem også ?

Vh
Onix

Fra : Thomas Krath

Dato : 14-11-03 21:22

> jo er "ny" - er det for "lidt" at reklamere over for sin forhandler
> for ?

Klart - det er sgu for ringe!!

> jeg bør køre til forhandleren med det problem også ?

Ja da - det må være hans skyld og problem at bladet er faldet derned!

:)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide