T. Hansen's sænkningssæt..
Fra : RpR

Dato : 14-11-03 19:29

Til Fiat Tipo er til tis. Rent ud sagt.
Det har INTET med et sænkningssæt at gøre. 35mm skulle det sænke. Fjedrene
presser præcist med samme tryk som de gamle og er lige høje, har samme
tykkelse vindinger, osv osv.
Dem får de lige tilbage i hovedet imorgen.

Ligeledes brækkede en af deres fjeder kløer, så det nær var endt i noget der
sikkert havde resulteret i en tur på skadestuen, måske værre.

Aldrig nogensinde om jeg skal have mere af deres bras i min bil... Også
selvom det kun er en Tipo..

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-03 21:06

RpR (rpr@mopedgallery.com) skrev følgende:
> Til Fiat Tipo er til tis. Rent ud sagt.
> Det har INTET med et sænkningssæt at gøre. 35mm skulle det sænke.
> Fjedrene presser præcist med samme tryk som de gamle og er lige høje,
> har samme tykkelse vindinger, osv osv.

Den var sikkert sænket fra starten :)

> Aldrig nogensinde om jeg skal have mere af deres bras i min bil...
> Også selvom det kun er en Tipo..

Kom nu.... Alle kan da bruge en rørhale med dioder eller en fløjte til
bagpotten! :)

- Martin

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-11-03 21:14

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Kom nu.... Alle kan da bruge en rørhale med dioder eller en fløjte til
> bagpotten! :)

Gad vide hvor mange af de fløjter de mon sælger??

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 21:28

> Gad vide hvor mange af de fløjter de mon sælger??

hvad er det for nogle fløjter?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-11-03 21:42

> hvad er det for nogle fløjter?

ja det studsede jeg også over da vi for et part ugers tid fik reklamen med
posten - det er en fløjte til at montere i udstødningen således at selv den
lammeste familiebil skulle få den helt rigtige turbofløjten....
- måske det var noget til Mondeoen ? - så ville den da minde bare en lille
smule om Sierra Turbo - og pigerne på nordals tror det er dem du pifter
efter

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Chr. L.

Dato : 14-11-03 21:51

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> - måske det var noget til Mondeoen ? - så ville den da minde bare en lille
> smule om Sierra Turbo - og pigerne på nordals tror det er dem du

Holda op T.Hansen's katalog er jo blevet til Döner Magazine...

Chr.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 14-11-03 21:52

> [...]
> tykkelse vindinger, osv osv.
> Dem får de lige tilbage i hovedet imorgen.

Mon ikke den har været sænket fra starten af så.

> Ligeledes brækkede en af deres fjeder kløer, så det nær var endt i noget
der
> sikkert havde resulteret i en tur på skadestuen, måske værre.

Det er livsfarligt, hvis jeg var dig ville jeg skabe mig for vildt nede hos
dem imorgen.

> Aldrig nogensinde om jeg skal have mere af deres bras i min bil... Også
> selvom det kun er en Tipo..

Velkommen i klubben jeg har for længe siden opgivet dem, sammen med Hoyer,
det er ganske enkelt for ringe kvalitet

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-11-03 22:28

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb54076$0$29332$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Velkommen i klubben jeg har for længe siden opgivet dem, sammen med Hoyer,
> det er ganske enkelt for ringe kvalitet

Hva så med krogslund, er de i samme båd?

MVh Mads Stetter

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 15-11-03 18:39

> Hva så med krogslund, er de i samme båd?

ja!!

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-11-03 13:47

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb66493$0$29340$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> ja!!

okay? Det var da et dumt svar!

Nogle erfaringer?

MVVH Mads Stetter

Fra : RpR

Dato : 15-11-03 01:45

> Mon ikke den har været sænket fra starten af så.

Næppe, jeg er anden ejer af den og den blev købt af en dame i midt fyrrerne.

Der er mere end bare alm. meget plads i skærmkasserne IMO:

http://80.196.135.234/stuff/Tipo/Billede(09).jpg
http://80.196.135.234/stuff/Tipo/Billede(10).jpg

OZ fælgene er self' ikke monteret af damen, men af mig

Fra : Finn I

Dato : 14-11-03 23:44

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det har INTET med et sænkningssæt at gøre. 35mm skulle det sænke. Fjedrene
> presser præcist med samme tryk som de gamle og er lige høje, har samme
Undksyld men T Hansesn - hvad havde du forventet??? Jeg forstår ikke nogen
med deres fulde forstand kan end bare tænke på noget som bare nærmer sig
noget sikkerhedsmæssigt relateret udstyr til vognen fra T Hansen (huu... en
sætning).
Bevares et sænkningssæt det er sgu da simpelt!!!!! Vor herre til hest....
Nej gu' det ej
Det ser godt ud og for nogle (incl mig selv) er en strammere undervogn bedre
end den standard som vognen er leveret med. MEN hellere et par hundrede
kroner ekstra til en undervogn fra et anerkendt mærke end et sæt fra
T.Hansen.
GIV DOG DE 3-400 KR ekstra for et fonuftigt sæt......

> Dem får de lige tilbage i hovedet imorgen.
Jeps

> Aldrig nogensinde om jeg skal have mere af deres bras i min bil... Også
> selvom det kun er en Tipo..
Godt du er blevet så fornuftig på så kort tid Og pas på din Fiat
(minimini-Ferrari) med fornuftige dele

Mvh
Finn I
BMW E46
http://hjem.tele2adsl.dk/E46/

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 23:50

> [...]
> T.Hansen.
> GIV DOG DE 3-400 KR ekstra for et fonuftigt sæt......

og dog, noget af det de sælger er skam også mærkevarer
De støddæmpere jeg købte Gabriel er et ok mærke men deres fjedre er noget
bras da de falder mere sammen end de 40 mm som de er opgivet til.

Fra : RpR

Dato : 15-11-03 01:42

> De støddæmpere jeg købte Gabriel er et ok mærke men deres fjedre er noget
> bras da de falder mere sammen end de 40 mm som de er opgivet til.

Nå sådan! Det skal bare køres til, så er det sænkningssæt i forhold til org.

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-11-03 14:54

"Finn I" <f12@minemail.dk> wrote in message news:bp3lv2$1kl5kq$1@ID-119338.news.uni-berlin.de...
> med deres fulde forstand kan end bare tænke på noget som bare nærmer sig
> noget sikkerhedsmæssigt relateret udstyr til vognen fra T Hansen (huu... en
> sætning).

Du mener altså at det de sælger er farlig ??. Hvad ligger du til grund for det ?.
Nu har jeg købt bærearme, styrekugler, udstødning og sænkningssæt ved
T.Hansen og jeg lever da endnu.

> [...]
> T.Hansen.
> GIV DOG DE 3-400 KR ekstra for et fonuftigt sæt......

Mærkevare kan da også være noget (dyrt) skrammel, men fordi folk har betalt
så meget ekstra for et mærke får du dem aldrig til at indrømme det.

--
Hilsen Martin.>

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 23:42

> Mærkevare kan da også være noget (dyrt) skrammel, men fordi folk har
betalt
> så meget ekstra for et mærke får du dem aldrig til at indrømme det.

Jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg købte et sæt ABT sænkningsfjedre til
min fhv. Golf IV til 2.300,- ved Roskilde Autoforum.
Det var simpelthen noget lort, sænkede ca 30 mm til at begynde med, men
efter 1 år var det 50 mm foran og trækakslerne gik på
kringningsstabilsatoren når jeg drejede skarpt. Lort.

Derimod har jeg kørt to andre biler med Eibach fjedre (forklædt som Zender
fjedre), de spiller bare plus-plus.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk