Mitsubishi Galant
Fra : Lars Jensen

Dato : 14-11-03 18:43

Mitsubishi Galant 2,0 Nagano sedan
årgang 1998 med 80.000 km på bagen.
Pris kr. 120.000,-

Er der nogen der har erfaringer/kommentar
til den ?

Jeg overvejer at købe !

Hilsen
En måske kommende bilejer.

Fra : Kong Kent

Dato : 14-11-03 19:43

> Mitsubishi Galant 2,0 Nagano sedan
> årgang 1998 med 80.000 km på bagen.
> Pris kr. 120.000,-
>
> Er der nogen der har erfaringer/kommentar
> til den ?

Fuck hvad den har kørt, fuck prisen - fuck det hele. Med den front ville jeg
sq også have købt den dengang jeg ledte efter en ny bil (i december 2000),
men på det tidspunkt var de nye Galant modeller for dyre.

Jeg mener til stadighed, at den front Galant introducerede fra 97 -> er den
fedeste front på markedet. Shark-nose får et helt nyt ansigt, og rigtig,
rigtig *ondt*. Puha den er lækker. KØB DEN!

PS: Er Mitsubishi stadig kendt for at være dyre i reservedele/eftersyn? Værd
at tjekke op på!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Martin P.

Dato : 14-11-03 19:58

"Lars Jensen" <lhmg@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Mitsubishi Galant 2,0 Nagano sedan
> årgang 1998 med 80.000 km på bagen.
> Pris kr. 120.000,-

Hvis det er en med GDi motor skylder du dig selv at læse det her inden køb

http://home8.inet.tele.dk/tal/

Jeg ville ikke røre den med mindre jeg kunne se historien på den, samt en
rullefelds attest.

--
- Martin

Nissan Almera GTi