Nogen der ved hvilke instrumentpærer PSA n~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-11-03 09:04

Hej alle,

Der er røget en pære i instrumentbrættet på Berlingoen. Jeg ville gerne have
købt de rigtige pærer inden jeg i weekenden begynder på at splitte
instrumenteringen ad, men hvad skal jeg købe ?
Jeg kunne godt tænke mig at lege med farvede pærer, men det er pæretypen jeg
er ude efter.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Rasmus

Dato : 14-11-03 10:23

> [...]
> instrumenteringen ad, men hvad skal jeg købe ?
> Jeg kunne godt tænke mig at lege med farvede pærer, men det er pæretypen

Spørg hos Citroen, hvis eller de yder den service Ellers prøv på
www.hi-speed.dk

Fra : bme

Dato : 14-11-03 14:43

> [...]
> instrumenteringen ad, men hvad skal jeg købe ?
> Jeg kunne godt tænke mig at lege med farvede pærer, men det er pæretypen

Når nu du har fundet ud af det, så fortæl det lige, jeg har lovet at lave
lyset i instrumentbordet på min svigermors berlingo.

/bo

Fra : Leif Nielsen

Dato : 17-11-03 18:57

Du kan få de rigtige pærer på velassorterede tankstationer, eller et
hvilket som helst reservedelslager.

De er 12 volt og 1,2 watt- Der er blot en lille glasbobbel, som man
presser ned i fatningen

Mvh. Leif Nielsen

Citroen XM st. car 2,1td
Citroen BX 14 TE