Blaupunkt CD afspiller i Golf..
Fra : TexasFlood

Dato : 13-11-03 22:15

Jeg overvejer at anskaffe mig en Blaupunkt Toronto MP73 auto CD afspiller
(CD/radio med MP3 afspilning.)
Jeg er hovedsageligt interesseret i et anlæg med afspilning af MP3 sange og
afspilning af CD-RW.

Noen der har ris/ros om dette autoanlæg de vil dele ?
Hvordan er betjeningen/displayet ved søgning på sange på en MP3 CD ?

MVH

TF

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-11-03 23:28

Hej!

TexasFlood wrote:

> Noen der har ris/ros om dette autoanlæg de vil dele ?

Det har de ovre i det rigtige forum

Fra : TexasFlood

Dato : 14-11-03 17:32

Takker