"Ure" med hvid baggrund
Fra : Grønne

Dato : 13-11-03 20:29

Hvor køber jeg "ure" med hvid baggrund. Jeg ved at Biltema har nogen med
deres serie er ikke særlig stor. Jeg regner med at skulle bruge følgende:

Vand temperatur
Olie temperatur
Benzinmåler
Olie tryk
Tank måler
Voltmeter
Amperemeter

Evt. speedometer hvis der kan findes et der passer og så det løse hvis der
er noget jeg har glemt...

Er der nogen der kender til et sted man kan skaffe noget i den stil til en
rimelig penge.

/Grønne

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-11-03 20:36

On Thu, 13 Nov 2003 20:28:31 +0100, "Grønne"
<anders@fjernspejderweb.dk> wrote:

>Hvor køber jeg "ure" med hvid baggrund.

Hos denne dansker i Holland: www.carpartstuning.nl
Mail ham og nævn, du har fået linket via Ng'en - Mogens

/Mogens

Fra : Rasmus

Dato : 14-11-03 10:20

Lige her: http://www.birbaskiver.dk

Fra : Martin

Dato : 14-11-03 12:30

> Hvor køber jeg "ure" med hvid baggrund. Jeg ved at Biltema har nogen med
> deres serie er ikke særlig stor. Jeg regner med at skulle bruge følgende:

Jeg tror http://www.klisterprint.dk/URSKIVER/urskiver.htm kan lave dem til
dig.

--

- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Grønne

Dato : 14-11-03 20:26

Efter hvad jeg lige kunne se er der ikke nogen af dem der sælger hele ure,
men kun den hvide baggrund. Det jeg var ude efter var hele ure ?

/Grønne

Fra : John Sahl

Dato : 14-11-03 20:53

http://www.powerpage.dk har vist nogen, kig under produkter.