/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
1,4 mod 1,6 samme bilmærke ?
Fra : Hans²°³°


Dato : 13-11-03 00:01

Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?
Her mener jeg trækkraft og at komme op i fart
Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak



 
 
Olesen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-11-03 00:15


"Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:boue04$1si$1@sunsite.dk...
> Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?
> Her mener jeg trækkraft og at komme op i fart
> Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak
>
En 1.6 burde være hurtigst.

Men jeg synes at ha læst en del tests, hvor motoren
en nummer mindre ofte gør det tilstrækkeligt,
og måske på en mere overbevisende måde, så
udover en 1.6'ers flere kræfter bør man nok
prøve begge biler for at afgøre, hvilken der
passer een bedst.



Kenneth Andersen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Kenneth Andersen


Dato : 13-11-03 01:58

Kommer også ret meget an på hvad bil det er....
¨
en sierra 1,6 er noget sløv ifht en saxo 1,4 VTS ;)
"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb2beeb$0$27426$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:boue04$1si$1@sunsite.dk...
> > Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?
> > Her mener jeg trækkraft og at komme op i fart
> > Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak
> >
> En 1.6 burde være hurtigst.
>
> Men jeg synes at ha læst en del tests, hvor motoren
> en nummer mindre ofte gør det tilstrækkeligt,
> og måske på en mere overbevisende måde, så
> udover en 1.6'ers flere kræfter bør man nok
> prøve begge biler for at afgøre, hvilken der
> passer een bedst.
>
>



Morten Fruergaard (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 13-11-03 06:57

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?

> en sierra 1,6 er noget sløv ifht en saxo 1,4 VTS ;)


Er det Ford der også laver Saxo eller er det Citroen der laver Sierra?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...



Mogens Knudsen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 13-11-03 06:58

On Thu, 13 Nov 2003 01:57:48 +0100, "Kenneth Andersen"
<dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Kommer også ret meget an på hvad bil det er....
>en sierra 1,6 er noget sløv ifht en saxo 1,4 VTS ;)

En Polo 1.4 16V er også noget kvikkere end en Polo 1.6


/Mogens

Max[DK] (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Max[DK]


Dato : 13-11-03 07:10

> En Polo 1.4 16V er også noget kvikkere end en Polo 1.6

Okay, pga. vægt?

Hvad med holdbarheden?

/Max



Mogens Knudsen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 13-11-03 07:26

On Thu, 13 Nov 2003 07:09:48 +0100, "Max[DK]" <maxses@hotmail.com>
wrote:

>> En Polo 1.4 16V er også noget kvikkere end en Polo 1.6

>Okay, pga. vægt?

Nope - de vejer det samme. En 1.4 16V har 101 hk, mens 1.6 har 75

>Hvad med holdbarheden?

No problem.

Hér i gruppen har en ejer endda skrevet om sin 1.4 16V med 175/225 hk
alt efter, om du betjener NOS-anlægget eller blot nøjes med
kompressoren !!!

Læs hans 1. indslag hér
En lille historie, fra i nat. Kommer kørende at Herlev hovedgade da en
"ny-dansker" kommer rullende i hans BMW 328i (193hk), med kæresten ved
hans side. Da vi når til Frederikssundsvej, ved jeg ikke helt hvad der
går galt for ham, men han vil ihvert fald køre "race" med mig. Normalt
er jeg ikke den som lader mig provokere, men når en sådan gut (med
dame) ligger helt oppe i R... på en kan men jo godt gå hen og blive
ligt små sur.

Nå, men da vi kommer til det første lyskryds skifter det selvfølgelig
til rødt, og Bimmeren kommer op på siden. Her sidder vi så og venter
på grønt mens han gasser helt vildt op...GRØNT- han jogger pedalen i
bund og nærmest letter fra krydset, jeg lader som om at jeg ikke kan
følge ham..

Hér kommer det sjove SÅ: Min bil. POLO 1,4 16v med smedede stempler,
anden knast, Kompressor (0,55bar),og NOS (lattergas) uden NOS-173hk
med ca.225hk.

Nå, vi når til nummer 2 kryds, igen er der rødt..kigger på gutten ved
siden af..fandme om han ikke sidder og griner samme med kæresten, her
er det SÅ at mit pis begynder at koge. Da der er er grønt får jeg øjen
kontakt med ham, og jeg vinker pænt til ham..igen letter han med
pedale i bund, men denne gang bliver jeg sjovt nok ved hans side, det
kan manden jo ikke forstå...

nå, da vi havde ligget side om side i ca.10-15 sek får jeg igen øjen
kontakt med, og vinker pænt til ham, umiddelbart after jeg har vinket,
slår jeg NOS-systemet til og suser forbi ham. Næste gang vi holder for
rødt, hvem tror i så grinede af hvem???
---

Dén historie er sgu da sød, ik'


/Mogens

Olesen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-11-03 14:52


"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e86rv41ssac4gm8l74hpnonioatjnsogn@4ax.com...

> jeg har vinket,
> slår jeg NOS-systemet til og suser forbi ham. Næste gang vi holder for
> rødt, hvem tror i så grinede af hvem???
> ---
>
> Dén historie er sgu da sød, ik'

Nej synd. Det er da ærgerligt at ødelægge motoren
på dên måde. Smedede stempler er een ting, resten
af drivlinjen noget andet.



Mogens Knudsen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 14-11-03 08:56

On Thu, 13 Nov 2003 14:52:15 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Nej synd. Det er da ærgerligt at ødelægge motoren
>på dên måde. Smedede stempler er een ting, resten
>af drivlinjen noget andet.

Ejeren har ellers kørt >25.000 km uden problemer...


/Mogens

TheHobbit (14-11-2003)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 14-11-03 16:12

Mogens Knudsen wrote:
>
> Dén historie er sgu da sød, ik'

(OT!)

Kom med over i dk.fritid.motorcykel - så skal du få baghjul uanset hvor
mange NOSser du har!! Hehe

/Stephan - Honda CBR600 F3V - 105+ HK - 0-100 3,5 sec
http://www.dfmc.dk/?id=297

PS: Sorry - jeg kunne ikke la' vær med at kommentere din fantastiske "nos"
(det lyder bare for meget som "nosser" i éntal)



Mogens Knudsen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 14-11-03 16:14

On Fri, 14 Nov 2003 16:12:06 +0100, "TheHobbit"
<LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote:

>Kom med over i dk.fritid.motorcykel - så skal du få baghjul uanset hvor
>mange NOS-ser du har!
>PS: Sorry - jeg kunne ikke la' vær med at kommentere din fantastiske "nos"

Jeg kører ikke med NOS, kommer aldrig til det og ejer iøvrigt kke en
Polo. Det var en historie fra tidligere...


/Mogens

Torben E (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 14-11-03 16:32





"TheHobbit" <LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
news:3fb4f08b$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> /Stephan - Honda CBR600 F3V - 105+ HK - 0-100 3,5 sec
> http://www.dfmc.dk/?id=297

Pas nu på du ikke bliver overrasket af en bil når du kommer ud
at køre, (på motorvejen that is)
Pæn cykel forøvrigt.


--

Torben E. med 0-100 på 2.8 sec.(bare ikke i 4 hjuleren)
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Kim Kristensen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 15-11-03 00:01

> Torben E. med 0-100 på 2.8 sec.(bare ikke i 4 hjuleren)
> http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/
>
Hej Torben

CBR1000F ?

Med venlig hilsen Kim



Torben E (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 15-11-03 00:03





"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb55e9e$0$9757$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hej Torben
>
> CBR1000F ?
>

Næ, FZR 1000 med Thunderace motor

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Kim Kristensen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 15-11-03 00:23


"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb55f13$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>

>
> Næ, FZR 1000 med Thunderace motor
>
> --
>
> Torben E.
> http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/
>
>
Okay, fed cykel. Jeg har selv CBR1000F derfor gættede jeg, den bruger jo
også 2,8 sekunder.

Med venlig hilsen Kim



Martin Jørgensen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 15-11-03 14:44


"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb563ec$0$9769$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fb55f13$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
>
> >
> > Næ, FZR 1000 med Thunderace motor
>> > Torben E.
> > http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/
> >> > Okay, fed cykel. Jeg har selv CBR1000F derfor gættede jeg, den bruger
jo
> også 2,8 sekunder.
> > Med venlig hilsen Kim

HA Jer og jerers lokomativer

Næh I er helt galt på den.
En 2 cyl. Italiensk "mister swingking" det er hvad der skal til


--
Hygge
Martin
Civic & -->Laverda 650 L.E. Carbon.



Torben E (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Torben E


Dato : 15-11-03 15:07





"Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb62d6e$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> HA Jer og jerers lokomativer
>
> Næh I er helt galt på den.
> En 2 cyl. Italiensk "mister swingking" det er hvad der skal til

Det er helt rigtigt, hvis der skal svinges snævert "haben wir anderen
metoden"

XL/XR 600R med gadedæk + lettere motortuning og vægtreducering.


--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/



Olesen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 15-11-03 18:13


"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb632f5$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>

> ...og vægtreducering.
>

Slimfast ?
Nupo ?

hehe



Kim Kristensen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 16-11-03 21:29


"Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb62d6e$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3fb563ec$0$9769$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > "Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3fb55f13$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > >
> >
> > >
> > > Næ, FZR 1000 med Thunderace motor
> >> > Torben E.
> > > http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/
> > >> > Okay, fed cykel. Jeg har selv CBR1000F derfor gættede jeg, den
bruger
> jo
> > også 2,8 sekunder.
> > > Med venlig hilsen Kim
>
> HA Jer og jerers lokomativer
>
> Næh I er helt galt på den.
> En 2 cyl. Italiensk "mister swingking" det er hvad der skal til
>
>
> --
> Hygge
> Martin
> Civic & -->Laverda 650 L.E. Carbon.
>
>
Hej Torben

Ja du har nok ret nå du skriver lokomotiver, min trækker i hvert fald som et
og det gør FZR sikkert også. Jeg har ikke spor mod italienske motorcykler
eller motorcykler af andre mærker end mit eget, men efter næsten 24 år med
fircylindrede motorcykler kan jeg ikke rigtig forenes med lyden fra en
tocylindret.

Med venlig hilsen Kim



Kim Kristensen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 16-11-03 21:31


"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb7ddf9$0$9783$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3fb62d6e$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse
> > news:3fb563ec$0$9769$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > >
> > > "Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:3fb55f13$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > >
> > >
> > > >
> > > > Næ, FZR 1000 med Thunderace motor
> > >> > Torben E.
> > > > http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/
> > > >> > Okay, fed cykel. Jeg har selv CBR1000F derfor gættede jeg, den
> bruger
> > jo
> > > også 2,8 sekunder.
> > > > Med venlig hilsen Kim
> >
> > HA Jer og jerers lokomativer
> >
> > Næh I er helt galt på den.
> > En 2 cyl. Italiensk "mister swingking" det er hvad der skal til
> >
> >
> > --
> > Hygge
> > Martin
> > Civic & -->Laverda 650 L.E. Carbon.
> >
> >
> Hej Torben (ja der skulle naturligvis have stået Martin)
>
> Ja du har nok ret nå du skriver lokomotiver, min trækker i hvert fald som
et
> og det gør FZR sikkert også. Jeg har ikke spor mod italienske motorcykler
> eller motorcykler af andre mærker end mit eget, men efter næsten 24 år med
> fircylindrede motorcykler kan jeg ikke rigtig forenes med lyden fra en
> tocylindret.
>
> Med venlig hilsen Kim
>
>



Olesen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-11-03 14:49


"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fb2d70b$0$29411$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Kommer også ret meget an på hvad bil det er....
> ¨
> en sierra 1,6 er noget sløv ifht en saxo 1,4 VTS ;)


Uden tvivl.
Men Sierra'en er nok rarere, hvis
HELE familien skal på tur incl. bagasje *S*



Ukendt (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 13-11-03 07:20

> Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?
> Her mener jeg trækkraft og at komme op i fart

Det er svært at sige kun ud fra motorens litervolumen!
Mine forældres tidligere og nuværende biler f.eks, efter min mening:

En Space Star 1.3 (83 HK) - Sløv slæde...
En Carisma 1,6 (110 HK) - Lidt sjovere...
En Punto 1,2 (60 HK) - Sådan lidt sjov, men ikke pga. motoren.
En Punto 1,2 16V (85 HK) - Temmelig sjov!

Specielt Fiaterne er sjove at kigge på, de har begge samme blok, men den ene
har monopoint indsprøjtning og 8(12?) ventiler, imens den anden har
multipoint med 16 ventiler. En verden til forskel!

Så det skulle ikke undre mig om en moderne 1,4 fra samme bilmærke som en
gammel 1,6 er noget kvikkere og sjovere!

Handler det om køb af ny bil, så _prøv_ begge inden du køber!

> Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak

Jeg "turde" - Det var så lidt!

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk
Ford Sierra 92 - 2.0i DOHC



Hans²°³° (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Hans²°³°


Dato : 13-11-03 14:27


"T r o e l s P e d e r s e n" <troels[underscore]p[a]12mail[dot]dk> skrev i en meddelelse
news:3fb3228e$0$27376$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Handler det om køb af ny bil, så _prøv_ begge inden du køber!
>
> > Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak
>
> Jeg "turde" - Det var så lidt!
>

Rigtig mange tak for alle svar, selvom der var nogle tekniske ord jeg ikke forstod eks.
NOS



Mark Sandberg (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 13-11-03 14:31


"Hans²°³°" skrev i en meddelelse:

> Rigtig mange tak for alle svar, selvom der var nogle tekniske ord jeg ikke
forstod eks.
> NOS

Se: http://plrtuning.dk/nos.asp

/Mark.



Mark Sandberg (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Mark Sandberg


Dato : 13-11-03 14:36


"Hans²°³°" skrev i en meddelelse:

> NOS

NOS = Nitro Oxygen System (Lattergas).

/Mark.



Olesen (13-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 13-11-03 14:53


"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb388b9$0$29409$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> NOS = (Lattergas).


Nåeh det var derfor ham i Polo'en i en anden tråd i tidernes
morgen grinede af ham i BMW'en.



Martin Jørgensen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 14-11-03 14:19


"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb38ccf$0$27369$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fb388b9$0$29409$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Nåeh det var derfor ham i Polo'en i en anden tråd i tidernes
> morgen grinede af ham i BMW'en.
>
*LOOL*

Hygge
Martin
Civic og Laverda



Martin Jørgensen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 14-11-03 14:25


"Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:boue04$1si$1@sunsite.dk...
> Hvordan er forskellen mellem 1,4 og 1,6 samme bilmærke ?
> Her mener jeg trækkraft og at komme op i fart
> Hvem "tør" komme med et bud - jeg kan bruge - tak
>

He he - Der kan være en kanon forskel.
Eks.
Honda civic 92-95 1,4 60HK
Honda civic 92-95 1,6 160 HK

En større motor har somregel et større moment - Der er nogle få undtagelser
, men det er sjældent.

En bil med større motor , er som regel mere behagelig at køre med , en en
lille udpint motor.
Igen så skal man kigge på bilens vægt - Hvis en lille bil har en lille motor
, så mærkes det jo ikke så mærkant , som en stor bil med lille motor

Hygge
Martin
Civic & Laverda



Olesen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 14-11-03 15:27


"Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb4d790$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> He he - Der kan være en kanon forskel.
> Eks.
> Honda civic 92-95 1,4 60HK
> Honda civic 92-95 1,6 160 HK

Enten er 1.4 Civic'en meget sløv, eller
også er 1.6'eren ufattelig stærk.

Eller også glemmer du nogle
bogstaver mht. 1.6' motorens
tekniske opbygning.)



Martin Jørgensen (14-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 14-11-03 16:36


"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb4e626$0$27425$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Enten er 1.4 Civic'en meget sløv, eller
> også er 1.6'eren ufattelig stærk.
>
> Eller også glemmer du nogle
> bogstaver mht. 1.6' motorens
> tekniske opbygning.)

1,6 VTI = dobbelt overlægende knaster , og variabel ventil timing (V-tec)
contra
1,4 8v , og nix weiter.

VTIén er ikke lige en man kører fra - Den skal dog have nogle omdr.


--
Hygge
Martin
Civic & Laverda



Kim Kristensen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 15-11-03 00:21


"Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb4f62b$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> 1,6 VTI = dobbelt overlægende knaster , og variabel ventil timing (V-tec)
> contra
> 1,4 8v , og nix weiter.
>
> VTIén er ikke lige en man kører fra - Den skal dog have nogle omdr.

>
>
> --
> Hygge
> Martin
> Civic & Laverda
>
Hej

Det må da være en trykfejl Martin, sidst en motor i Civic havde 60 hk var
tilbage i slutningen af 70'erne og starten af 80'erne. Den gang var det 1,3
og 1,25 liters motorer med 8 ventiler og karburator, siden slutningen af 80'
erne har 1,4 haft 16 ventiler og 90 hk (med en enkelt undtagelse 75).

Med venlig hilsen Kim



Martin Jørgensen (15-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Jørgensen


Dato : 15-11-03 14:42


"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb5636e$0$9782$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Det må da være en trykfejl Martin, sidst en motor i Civic havde 60 hk var
> tilbage i slutningen af 70'erne og starten af 80'erne. Den gang var det
1,3
> og 1,25 liters motorer med 8 ventiler og karburator, siden slutningen af
80'
> erne har 1,4 haft 16 ventiler og 90 hk (med en enkelt undtagelse 75).
>
> Med venlig hilsen Kim
>
He He ja jeg opdagede min fejl lidt senere , men tænkte what the fuck - det
er der sq nok ikke nogen der opdager

Men det var der så *lol*

Tak for de sidste detaljer


--
Hygge
Martin
Civic & Laverda




Kim Kristensen (16-11-2003)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 16-11-03 21:34


"Martin Jørgensen" <MartinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
news:3fb62ce6$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
> news:3fb5636e$0$9782$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > Det må da være en trykfejl Martin, sidst en motor i Civic havde 60 hk
var
> > tilbage i slutningen af 70'erne og starten af 80'erne. Den gang var det
> 1,3
> > og 1,25 liters motorer med 8 ventiler og karburator, siden slutningen af
> 80'
> > erne har 1,4 haft 16 ventiler og 90 hk (med en enkelt undtagelse 75).
> >
> > Med venlig hilsen Kim
> >
> He He ja jeg opdagede min fejl lidt senere , men tænkte what the fuck -
det
> er der sq nok ikke nogen der opdager
>
> Men det var der så *lol*
>
> Tak for de sidste detaljer
>
>
> --
> Hygge
> Martin
> Civic & Laverda
>
>
>

Det var så lidt Martin. Ja jeg opdagede det jo, men jeg er også kommet i den
alder hvor jeg ikke kan huske hvad jeg fik at spise til aften i går, men jeg
kan huske slaglængden på en Civic 1978

Med venlig hilsen Kim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408694
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste