menu i menu
Fra : Zwam

Dato : 16-04-01 18:29

Hi!

Jeg er ny i den her gruppe og næsten lige så ny inden for html (med brug af
komandoer i eks. notepad). Jeg har et problem med min nye hjemmeside, jeg
har delt den op i 2 frames (Som også virker). den ene frame er en menu og
den anden en "main side". Det er meningen at når man trykker på et link i
menuen så popper siden op i main siden (Det virker også). Det er dog med
undtagelse af et link, det skal nemmelig poppe op med 4 undergrupper.

f.eks.

MENU 1

Forside
Notaer
Vigtigt
Pictures

MENU 2

Forside
Notaer
Vigtigt
Lidt vigtigt
Meget vigtigt
Ekstremt vigtigt
Pictures

Jeg ved ikke om i forstår min point. Men ellers vil jeg gerne uddybe det for
jer. Eller lægge siden ud så i kan se problemet og kilden

Håber i kan hjælpe

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Ghashûl

Dato : 16-04-01 18:51

On Mon, 16 Apr 2001 19:29:27 +0200, "Zwam" <dm@esenet.dk> wrote:

>Jeg ved ikke om i forstår min point. Men ellers vil jeg gerne uddybe det for
>jer. Eller lægge siden ud så i kan se problemet og kilden

Du linker til en fil som har det ønskede layout til menuen og lader være
med at sætte target på linket.

Det kan også laves i javascript
(news:dk.edb.internet.webdesign.clientside) men det kan jeg ikke hjælpe
med.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk/

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Zwam

Dato : 16-04-01 19:06

ålll right!!! Takker! Problemet var at jeg var kommet til at sætte et fælles
target for alle linkene!

E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk
-------------------------------

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-01 19:45

Mon, 16 Apr 2001 19:29:27 +0200, skrev "Zwam" <dm@esenet.dk>:

>Jeg ved ikke om i forstår min point. Men ellers vil jeg gerne uddybe det for
>jer. Eller lægge siden ud så i kan se problemet og kilden

Prøv, at kigge på http://www.drugtest.dk, hvor det er lavet i rent
html og er det kun et enkelt sted, der skal være undermenu, så er det
enkelt og browsersikkert.

(Det er simpelt hen skift mellem flere html-sider).

Det er Allan Vebel, som har lavet siden.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.