def. blæser - Audi 80
Fra : David Bjergsø

Dato : 12-11-03 13:13

Hej,

Som det sikkert er almindelig kendt at blæserne på diverse biler kun kan
køre på de højeste trin når modstandsbroen er sur, så kunne det være
interesseant at få fat i et diagram over den modstandsbro, så man selv kan
reparere den for et par beskedne håndøre......

Mit spørgsmål er så : Er der nogen der har et diagram over blæsermodstanden
til en audi 80 fra 88 ? .... jeg ville være skæppe lykkelig over at få
fingrene i det.... PFT

David

Fra : Sonil

Dato : 12-11-03 21:05

> Mit spørgsmål er så : Er der nogen der har et diagram over
blæsermodstanden
> til en audi 80 fra 88 ? .... jeg ville være skæppe lykkelig over at få
> fingrene i det.... PFT

Jeg har kigget i min Haynes, og der er intet diagram :(
Du må forresten godt afhente bogen i Jelling ved Vejle hvis du kan bruge
den.

Mvh
Søren