TV2 ZULU nuuuuu!
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-11-03 21:57

Ruby Wax -vs- Gumball 3000

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-11-03 22:18

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse
news:3fb14d2b$0$7892$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
> Ruby Wax -vs- Gumball 3000

Var det de samme biler/personer som kørte i USA ?
Jeg så desværre kun lige slutningen, med ham der Europa's rigeste mand, og
hans smadrede MB'er (what went wrong ?).

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere - opdateret 5/11-03

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-11-03 23:01

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Var det de samme biler/personer som kørte i USA ?

Stort set de samme. - Dette foregik i 2001. Jeg var tilfældigvis i Hyde Park
den da de startede. :)

> Jeg så desværre kun lige slutningen, med ham der Europa's rigeste mand, og
> hans smadrede MB'er (what went wrong ?).

Højre kontra venstre kørsel...

-M
P.S. Det må være skræmmende at køre sidelæns af vejen med 240 km/t i en
Ferrari 355 Spider...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-11-03 23:06

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev
> i en meddelelse

> Stort set de samme. - Dette foregik i 2001. Jeg var
> tilfældigvis i Hyde Park den da de startede. :)

OK, jeg har ca. 90 minutters film fra løbet i USA (tror at det er fra sidste
år).

> Højre kontra venstre kørsel...

Ahh, er det nu også et problem

> P.S. Det må være skræmmende at køre sidelæns af vejen med
> 240 km/t i en Ferrari 355 Spider...

Var der nogen der praktiserede det ?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-11-03 22:45

> Var der nogen der praktiserede det ?

Ja, se i dk.binaer.motor.

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-11-03 17:38

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev
> i en meddelelse

> Ja, se i dk.binaer.motor.

Øv ja, den er da blevet godt krøllet
Hvordan kunne de køre galt lige der ? det ser ud som at det går pænt ligeud
?

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home19.inet.tele.dk/perbeer/perbeer/index.htm

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-11-03 21:21

> Øv ja, den er da blevet godt krøllet

Ja, det er dælme skidt, det er UTROLIGT at de slipper næsten uden skader på
sig selv...

> Hvordan kunne de køre galt lige der ? det ser ud som at det går pænt
ligeud
> ?

Jeg tror at et dæk er eksploderet, - Det er jo ikke fordi de baltiske lande
har ry for at have de bedste veje. :)

-M
Vild Supra : http://mega1.need4speed.dk/tagwall/Psycho_Supra.mpg

Fra : Gynex

Dato : 12-11-03 00:30

> Var det de samme biler/personer som kørte i USA ?
> Jeg så desværre kun lige slutningen, med ham der Europa's rigeste mand, og
> hans smadrede MB'er (what went wrong ?).

Prøv at kigge ind på hans site : www.kimble.org
Der er billeder af Merceren under- http://www.kimble.org/gumball3000/

Den mand har noget seriøst fedt legetøj....!!!!

Gynex

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 02-12-03 01:40

On Tue, 11 Nov 2003 22:18:09 +0100, "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Jeg så desværre kun lige slutningen, med ham der Europa's rigeste mand, og
>hans smadrede MB'er (what went wrong ?).

Kim Schmitz er ikke, og har aldrig været Europas rigeste mand. Hvorvidt han
nogensinde har været rig er også et stort spørgsmål. Hvad der er sikkert er
at han er en medieluder af rang, der ikke skyer nogen midler for at promovere
sig selv, og for en tid havde han ret stor succes med det. F.eks. lykkedes det
ham at bilde verdenen ind at han var god for 200 millioner euro (det var under
dot.com boblen). Det eneste større beløb man med sikkerhed ved at han har
tjent, indbragte ham for et par år siden en dom for insiderhandel.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-11-03 23:35

Morten Lorenzen wrote:

> Ruby Wax -vs- Gumball 3000

En Ricki Lake klon der sandsynligvis ikke aner en bjælde om biler,
møder en bunke rige drengerøve der sandsynligvis ikke aner en
bjælde om biler (de synes ihvertfald dækafbrænding er sejt). Hvis
ikke lige det var for de få sekunder med motorlyd fra tid til
anden kunne det dårligt blive mere uinteressant. 3 minutter på
kanalen overbeviste mig om at Scrapheap Challenge fra Discovery
var mere interessant, de fik i det mindste beskidte fingre..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jonas R.

Dato : 11-11-03 23:45

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> kanalen overbeviste mig om at Scrapheap Challenge fra Discovery
> var mere interessant, de fik i det mindste beskidte fingre..

LOL at kalde hende Ricky Lake er faenme strengt! Ruby Wax er faktisk meget
grinern. Var for sjovt da hun tog pis på Hugh Hefner og lavede grin med alle
de playboy bunnies. Ricky hun har jo bare sit lorte program i et studie!

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 12-11-03 20:30

"Jonas R." wrote:

> [...]
> de playboy bunnies. Ricky hun har jo bare sit lorte program i et studie!

Det kan da godt være du har ret. For mig er begge dele bare sådan
noget "let overvægtig kvinde tjener millioner på at snakke lidt
for højt om noget der er lidt for ligegyldigt skift kanal i en
fart"-noget.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-11-03 17:39

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en
meddelelse news:3FB163F9.FE32259C@carftp.com

> En Ricki Lake klon

Ruby Wax ?
He he, jeg troede det var en af sponsorerne (en eller andet bil-voks
producent