Kontrol af restgæld på nettet
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 11-11-03 19:35

Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan få kontrolleret en bil for
restgæld?

Jeg var inde ved Told & Skat, men der kunne jeg ikke finde noget.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-11-03 19:41

On Tue, 11 Nov 2003 19:34:49 +0100, "Ole Frederiksen"
<olebaltzer@hotmail.com> wrote:

>Findes der ikke et sted på nettet hvor man kan få kontrolleret en bil for
>restgæld?
>Jeg var inde ved Told & Skat, men der kunne jeg ikke finde noget.

www.nettidende.dk - tingbladet - Bilbogen
MEN ring istedet - dét er sikre!

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-03 20:42

Mogens Knudsen wrote:
> www.nettidende.dk - tingbladet - Bilbogen
> MEN ring istedet - dét er sikre!

Hvad fanden sker der her?

Pantsætter
Hvidovre Bilcenter A/S

Pant
Stelnr.: XXXXXXXXXXXXXX
Type: Ford Mondeo
Beløb: 3000000 Dkk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-11-03 20:50

> Hvad fanden sker der her?
>
> Pantsætter
> Hvidovre Bilcenter A/S
>
> Pant
> Stelnr.: XXXXXXXXXXXXXX
> Type: Ford Mondeo
> Beløb: 3000000 Dkk

Ja de Mondeo'er er sq i høj kurs:
Pantsætter
Autogården Skælskør ApS

Pant
Stelnr.: XXXXXXXXX
Type: Ford Mondeo
Beløb: 10000000 Dkk

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere - opdateret 5/11-03

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-11-03 21:10

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>Hvad fanden sker der her?

En af mange biler omfattet af samme pantnummer ....

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : John Sahl

Dato : 11-11-03 21:15

jan@stevns.net wrote:
> En af mange biler omfattet af samme pantnummer ....

Ok, det overvejede jeg et kort øjeblik, men så at der
var andre i samme "prisgruppe" fra samme forhandler.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 22:04

> www.nettidende.dk - tingbladet - Bilbogen
> MEN ring istedet - dét er sikre!

Det tror jeg på -tjekkede og dobbelt tjekkede lige min egen bil.
Den var der ikke.
Jeg tror jeg stopper indbetalingen på mit billån.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Martin Kiefer

Dato : 12-11-03 19:17

> Det tror jeg på -tjekkede og dobbelt tjekkede lige min egen bil.
> Den var der ikke.

Jeg fandt skam lige min bil. Den var der også, men pantet er mindre end det
beløb jeg har lånt, er det normalt?

> Jeg tror jeg stopper indbetalingen på mit billån.

Jeg tror ikke jeg gider betale mere end pantet

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 19:33

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meddelelse

> Jeg fandt skam lige min bil. Den var der også, men pantet er mindre end

Ja, banken bestemmer selv hvor stor en risiko de vil løbe. De behøver ikke
kræve pant i hele låne beløbet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk