ALFA 33 1.7 QV GADERACER byttet kewett elj~
Fra : Robert Aasen

Dato : 11-11-03 11:29

Byttede min alfa 33 16v qv med en kewet eljet som ingenting var Værd..

Sælger (En bekendt igennem mange år) sagde at
der ikke var noget galt med det elektriske kewet el-jet 3 bare skulle
nulstilles, og så ville den køre fint. så vi byttede biler fordi som sagt vi
stolede på
ham fordi vi havde kendt ham i lang tid, og han sagde at det kun var det
mekaniske der var
defekt (Bremseskiver for/bag - alb ventil - styrerkugler) men nej , da bilen
blev afleveret på
min adr, ville sælger prøve at resette bilen (Nulstille), men det kunne han
ikke, som lovet.
Han lovede at komme tilbage dagen efter og lave den, så den kunne køre (Lave
elektronikken).
men han har aldrig fået el bilen til at virke/køre.
Og så kan jeg se at han sælger min gamle bil
" ALFA 33 1.7 QV GADERACER.. " nogen der kan give gode råd mod sådan en
mand, man troede man
kunne stole på.?? )-:

Hilsen Robert Aasen

Med en defekt Grøn kewett el-jet 3

Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 13:51

Spørgsmålet er vel hvordan man behandler mennesker der bytter sin Alfa med
en kewet? Kontakt din læge med det samme

Mvh

Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-03 14:05

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> wrote in message
> Spørgsmålet er vel hvordan man behandler mennesker der bytter sin Alfa med
> en kewet? Kontakt din læge med det samme

Noget med hjernedødskriteriet ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: