Ca.-benzinforbrug for Fiat Tipo?
Fra : Susanne

Dato : 11-11-03 07:55

Hejsa!
Vi låner en gang i mellem en ældre Fiat Tipo og vil gerne høre hvor meget vi
skal regne med at dens benzinforbrug er.
Både gennemsnitsforbrug og motorvejs-/landevejs-/bykørselsforbrug modtages
med tak!
(Jeg ved ikke om det har noget at sige men der er blevet skiftet motor i den
for 1 års tid siden - en brugt motor. Nu er det jo også bare ca.-tal jeg er
efterlyser....)

Mvh.
Susanne.

Fra : Kristian Thorning

Dato : 11-11-03 09:00

Vores 1,4 fra 92 går ca. 14 på literen (v. blandet kørsel).

Fra : RpR

Dato : 11-11-03 16:45

Har en 1.6i.e der kører 15km/l ved motorvej, og ca. 12km/l ved blandet
kørsel.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Susanne

Dato : 13-11-03 17:49

Mange tak for svarene - nu har jeg da en ledetråd....Vi kørte for nyligt
over 300 km og kom også frem til en km/l-forbrug på ca. 14. Så det kan vist
ikke være helt galt.

Mvh.
Susanne.