Varmefyr
Fra : Dejan

Dato : 11-11-03 01:10

Af en eller anden grund kan jeg ikke se mine indlæg i denne NG, men derfor
har man Google

Jeg har prøvet at tjekke fyret, og det gør det åbenbart ikke.
Det siger et eller andet, ligesom "mmmm" lyd, og derefter begybder der at
komme "hoste - lyd" ud fra dets lille udstødning, men det starter ikke med
at varme. Jeg ved ikke om jeg skal vente lidt mere, men det burde vel ikke
tage alt for lang tid før det kommer i gang?
Er der i øvrigt nogen der har en brugsanvisning til denne dims?

mvh Dejan

Fra : cazonmobil_w

Dato : 11-11-03 09:31

> [...]
> tage alt for lang tid før det kommer i gang?
> Er der i øvrigt nogen der har en brugsanvisning til denne dims?

... jeg er ikke lige helt sikker på hvor jeg kommer ind i mailstrømmen, men
virker det ikke som om det er glødetændingen der ikke virker?

jeg har i flere indlæg om emnet hørt/læst dette. Glødelementet skulle efter
sigende være meget nemt at skifte!

Carsten

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 11-11-03 15:56

"Dejan" <dejan@tele2adsl.dkNOSPAM> wrote in message
> [...]
> tage alt for lang tid før det kommer i gang?
> Er der i øvrigt nogen der har en brugsanvisning til denne dims?

Hvis du holder hånden hen under den lille udstødning der hoster, så kan du
mærke om fyret laver varme, bare rolig du brænder ikke fingrende, så varm er
udstødningsluften heller ikke, Du kan godt regne med at fyret skal køre i
20-30 minutter før du rigtigt kan mærke det.

Hvis der er fejl i fyret(vandpumpe/gløderør el lign), så lukker fyret selv
ned, og melder fejl i displayet.

Prøv at lade det køre i noget tid og se hvad der sker.

Mvh
Jacob