Selmar auto alarm ?
Fra : Jan Larsen

Dato : 10-11-03 20:07

Er her nogen der kender en bil alarm ved navn Selmar ?
Jeg har fundet en sådan i mine gemmer, og vil egentlig gerne vide om/hvordan
den virker. Det er kun en lille sort kasse med et print indeni.
Jeg har self. søgt på bl.a. google, men finder ikke rigtigt noget.

Jan

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-11-03 01:48

On Mon, 10 Nov 2003 20:07:10 +0100, "Jan Larsen"
<jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> wrote:

>Er her nogen der kender en bil alarm ved navn Selmar ?
>Jeg har self. søgt på bl.a. google, men finder ikke rigtigt noget.

Der dukker da flere muligheder op, hvis man søger på "Selmar alarm"
inkl. fora/newsgroups med spørgsmål/svar vedr. Selmar...

/Mogens

Fra : Jan Larsen

Dato : 11-11-03 21:56

> Der dukker da flere muligheder op, hvis man søger på "Selmar alarm"
> inkl. fora/newsgroups med spørgsmål/svar vedr. Selmar...
>

> /Mogens
Hej mogens

Ja der dukker mange op, men ikke noget jeg kunne bruge til noget. Jeg leder
efter en funktion/installationsbeskrivelse. Men jeg tror at jeg selv har
fundet ud af hvordan den virker. Jeg mangler bare at teste den.

Jan Illum Larsen