Det var så det.......
Fra : Brian Sørup

Dato : 10-11-03 16:25

Check min signatur
--
Brian Sørup
1992 Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St.Car

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-11-03 16:51

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev :

>Check min signatur

Hvor helv..... blev Camaro'en af ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-11-03 17:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Hvor helv..... blev Camaro'en af ?

Den er kørt til Frederikshavn.....
Jeg satser stærkt på at få en 2-hjuler i stedet.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 17:40

> Den er kørt til Frederikshavn.....
> Jeg satser stærkt på at få en 2-hjuler i stedet.

jammen det skulle da også være sundt at cykle

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-11-03 18:09

> jammen det skulle da også være sundt at cykle

*HOST*
Selvfølgelig med motor - der er en Honda VF 500 FII på bedding

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-11-03 18:40

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> *HOST*
> Selvfølgelig med motor - der er en Honda VF 500 FII på bedding
> --
> Brian Sørup
> 1992 Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St.Car

Husk at spørge til råds i dk.fritid.motorcykel om hvad du skal kigge efter
ved sådan en! Hvis du altså ikke har købt en?!

Mener nemlig den er rimelig skrøbelig i motoren den model!

Velkommen på de to hjul!

MVH Mads Stetter
RF400R
www.dfmc.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-11-03 20:22

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at spørge til råds i dk.fritid.motorcykel om hvad du skal kigge
efter
> ved sådan en! Hvis du altså ikke har købt en?!

Jeg har været ovre og sludre med gutterne i d.f.m.

> Mener nemlig den er rimelig skrøbelig i motoren den model!

Ikke hvis oliesystemet er bygget om og den iøvrigt er passet på, og det
er den jeg har fundet.

> Velkommen på de to hjul!

Af hjertet tak.

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-11-03 22:15

> efter
>
> Jeg har været ovre og sludre med gutterne i d.f.m.

Det var godt... Man kan virkelig lære meget derovre. Har selv været på den
gruppe i snart 4 år dagligt!
Og hvis der er probs. plejer de også at være flinke til at komme ud til en
selv for at kigge på det!

> Ikke hvis oliesystemet er bygget om og den iøvrigt er passet på, og det
> er den jeg har fundet.

Ok, så er der jo ingen Ko på isen!

> Af hjertet tak.
> --
> Brian Sørup
> 1992 Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St.Car

Mads Stetter

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-11-03 09:11

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message

> Selvfølgelig med motor - der er en Honda VF 500 FII på bedding

Hvad !?! .. alt under 750ccm er en knallert ! ;)

/Jan

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 01:36

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> Den er kørt til Frederikshavn.....
> Jeg satser stærkt på at få en 2-hjuler i stedet.

Hvaaaad? Kan du SÅ få fat i en musclecar istedet for den du allerede havde! :)

Må jeg foreslå en GTO? :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 17:27

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Hvaaaad? Kan du SÅ få fat i en musclecar istedet for den du allerede
havde! :)

> Må jeg foreslå en GTO? :)

Det må du da gerne, men der er stillet ind på en 4-dørs model - evt. en
Chevelle eller Malibu, Buick Skylark kan også gå an, eller noget i stil
med "Spirilen"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 18:07

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> [...]
>
> Det må du da gerne, men der er stillet ind på en 4-dørs model - evt. en
> Chevelle eller Malibu, Buick Skylark kan også gå an, eller noget i stil

Okay, så du har ikke mistet lysten

Hmm, jeg kan ikke lige finde nogen fede 4-dørs, men hvad med en Charger a la den
fra Blade?

http://canadrance.free.fr/html/modules/news/dodge.html

Den er faktisk ganske svedig i matsort

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 18:44

> Hej!

en

> Okay, så du har ikke mistet lysten

Bestemt ikke - det er et krav at 454'eren og TH400 gearkassen passer i
den *nye* bil - derfor er GM-biler de eneste der figurerer på min liste.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 18:48

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Bestemt ikke - det er et krav at 454'eren og TH400 gearkassen passer i
> den *nye* bil - derfor er GM-biler de eneste der figurerer på min liste.

Okay, du har fået renoveret 454'eren? Så kan jeg bedre forstå din "fascination"
af GM :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 18:57

> Hej!

> Okay, du har fået renoveret 454'eren? Så kan jeg bedre forstå din
"fascination"
> af GM :)

Den er ikke renoveret endnu, men den hænger tørt og godt i garagen
sammen med gearkassen og venter på sin "julegave" i form af ny krumtap,
stempler, lejer, knast, m.m.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 20:02

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> Den er ikke renoveret endnu, men den hænger tørt og godt i garagen
> sammen med gearkassen og venter på sin "julegave" i form af ny krumtap,
> stempler, lejer, knast, m.m.

Og noget tryklader-halløj :)

Gad godt prøve Spirillen med 5-600 hypper...

Fra : Torben E

Dato : 11-11-03 20:35

> Og noget tryklader-halløj :)

Yes, i med en ståltap + lave stempler, et par 1050 cfm spreadbore og
en kompressor, eventuelt et par brodix alutoppe samt et lille gas
anlæg, så skulle den ged være barberet

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-11-03 21:01

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev :

>Gad godt prøve Spirillen med 5-600 hypper...

Jeg synes da de den har i dag, rækker til at hygge sig ;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-11-03 22:06

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Jeg synes da de den har i dag, rækker til at hygge sig ;)

Enig, men man kan altid bruge hypper :)

Det kommer ikke til at gå stille for sig når jeg får et job engang....!