Lys i varmereg. i VW Lupo
Fra : Robert

Dato : 10-11-03 10:31

Hej.

I min kærstes Lupo 1.7 Sdi, er der ikke lys i
varmeregulerings-(dreje)knapperne. Rimelig trals, her i den mørke tid!
Er her nogen der ved, om det er muligt at monter lys i dem?

/Robert

Fra : Claus Christensen

Dato : 10-11-03 20:48

"Robert" <....@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varmeregulerings-(dreje)knapperne. Rimelig trals, her i den mørke tid!
> Er her nogen der ved, om det er muligt at monter lys i dem?

Tror det bedste vil være at skifte den defekte pærer, du kan få 2 styk for
30,- hos bildillen...

Fra : Jasper Norman

Dato : 10-11-03 23:53

Ja, men desværre tager det ca. 10 timer at udføre arbejdet

/Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : Claus Christensen

Dato : 11-11-03 17:08

> Ja, men desværre tager det ca. 10 timer at udføre arbejdet

Nej, det tager 5 sekunder hvis du bruger den rigtige udtager...

Robert hvis du bor omkring kbh kan jeg gøre det for dig...