Grrrrr
Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 07:59

sikken en morgen.
opdagede for 15 min. siden at et eller andet svin har kørt en nøgle frem og
tilbage på HELE siden af yaris'en som kun er 2 år gammel. Og at ridserne er
gået GENNEM klarlakken.

Hold fast ...hvad er det for nogle ondskabsfulde mennesker som også befinder
sig her

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jæger

Dato : 10-11-03 15:46

Vedkommende skulle trædes ihjel af høns.
poul

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 16:08

> Vedkommende skulle trædes ihjel af høns.

Jeg er mindre rystet over at nogle mennesker kan være så ondskabsfulde

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-11-03 15:52

Tom wrote:

> sikken en morgen.
> opdagede for 15 min. siden at et eller andet svin har kørt en nøgle
> frem og tilbage på HELE siden af yaris'en som kun er 2 år gammel. Og
> at ridserne er gået GENNEM klarlakken.

Det er jeg ked af at høre, Tom.

Du har sgu haft vrøvl nok med lak i forvejen.

Håber du kan få problemet løst uden alt for voldsomme omkostninger.

--
Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 16:06

> Det er jeg ked af at høre, Tom.

Tak

> Du har sgu haft vrøvl nok med lak i forvejen.

Ja min deo er malet 7 gange så jeg giiiider snart ikke høre et ord mere om
malere :o/

> Håber du kan få problemet løst uden alt for voldsomme omkostninger.

Har lige fundet ud af at hun skal af med 3210,- kr i selvrisiko og at hun
ikke stiger i præmietrin. Så vi vælger at lade forsikringen betale da jeg
heller ikke får en orange maler til at male SÅ meget bil for de penge.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-11-03 17:17

> Ja min deo er malet 7 gange så jeg giiiider snart ikke høre et ord mere om
> malere :o/

Med al den lak må den vel være så tung, at sænkningdfjedre slet ikke er
nødvendigt

mvh

Andreas M. Hansen
- Undskyld, men jeg ku ikk' la' vær'