Xenon pærer
Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-11-03 17:57

Hej!
Er der nogen der kender nogen gode sider på nettet hvor man kan købe xenon
pærer?

Mvh Morten Nielsen

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-11-03 18:38

www.xenonlygter.dk er et godt bud.

--
/Claus Fabritius
www.fabritius.nu

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-03 18:47

"Claus Fabritius" <usenet2@fabritius.nu> skrev :

>www.xenonlygter.dk er et godt bud.

Det sted har vist glemt at betale sin lysregning ;)

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-11-03 18:57

<jan@stevns.net> wrote in message

> Det sted har vist glemt at betale sin lysregning ;)

Den fungerer skam fint her. At lygterne er ulovlig grundet manglende
niveauregulering og lygtevask er så en anden ting :)

--
/Claus Fabritius
www.fabritius.nu

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-03 19:04

"Claus Fabritius" <usenet2@fabritius.nu> skrev :

>Den fungerer skam fint her. At lygterne er ulovlig grundet manglende
>niveauregulering og lygtevask er så en anden ting :)

Den virker søreme nu - anyroads - der kan eddermug..... købes mange
Phillips Vision+ for de penge.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-11-03 19:09

> Den virker søreme nu - anyroads - der kan eddermug..... købes mange
> Phillips Vision+ for de penge.

Det kan der helt sikkert, men de her giver et helt andet lys. En kammerat
har invisteret i dem, og det er noget helt andet. Det kan på ingen måde
sammenlignes. At jeg så kunne bruge pengene bedre andre steder er en anden
ting.
--
/Claus Fabritius
www.fabritius.nu

Fra : l a r s

Dato : 09-11-03 19:29

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Den virker søreme nu - anyroads - der kan eddermug..... købes mange
> Phillips Vision+ for de penge.

Man kan nu hurtigt finde tilsvarende til den halve pris i udlandet, og så
endda med højere lysstyrke. Stadigvæk dyrt efter min mening, men nu må man
jo ikke sætte pris på sikkerhed (eller ?).
Gad vide hvad det iøvrigt koster når pærene sprænger og skal skiftes??

--
Lars
- Cuore Sportivo

Fra : jan

Dato : 09-11-03 22:34

"l a r s" <dkfritidbil@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo ikke sætte pris på sikkerhed (eller ?).
> Gad vide hvad det iøvrigt koster når pærene sprænger og skal skiftes??

nu er det jo ikke så alm endnu men jeg stod endgang med en A6 på
arbejde med et lys der ikke virkede defekt pris mener jeg 1800 + moms

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 16:23

> Er der nogen der kender nogen gode sider på nettet hvor man kan købe xenon
> pærer?

www.ebay.com eller www.ebay.de
Du skal ikke købe herhjemme. Det er det rene tyveri hvis du vil have ægte
HID lygter.
Hvis du søger de her blå pærer som man "påstår" giver 5800 K så lad værre.
Så vidt jeg kan læse mig til så giver de faktisk mindre lys end f.eks
Philips +30%.

Jeg selv drømmer også om at købe HID Xenon i udlandet og har da også råd til
det, men jeg er lidt bange for at få alvorlige problemer hvis nu jeg skulle
blive indblandet i et uheld og man pludselig begynder at grave i det med
lyset.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 10-11-03 16:36

Tom wrote:

> [...]
> råd til det, men jeg er lidt bange for at få alvorlige problemer hvis
> nu jeg skulle blive indblandet i et uheld og man pludselig begynder

Såfremt forsikringsselskabet skønner, du har ansvaret for uheldet, skal de
jo betale din modpart uanset hvad. Dernæst kan DU selvfølgelig blive emne
for civilt søgsmål. Forsikringsselskabet kan forsøge at få deres penge
tilbage fra dig.

At de kan få det, er imidlertid betinget af, at de kan sandsynliggøre, at
netop dine lygter var ÅRSAGEN til uheldet, og det tvivler jeg på nogensinde
ville blive aktuelt.

Just MO.

--
Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 17:23

> [...]
>
> At de kan få det, er imidlertid betinget af, at de kan sandsynliggøre, at
> netop dine lygter var ÅRSAGEN til uheldet, og det tvivler jeg på

Nå så må jeg hellere se at få købt et sæt

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-11-03 22:18

On Mon, 10 Nov 2003 17:23:19 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Nå, så må jeg hellere se at få købt et sæt

Det skulle ikke undre mig, om du gjorde...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 22:59

> Det skulle ikke undre mig, om du gjorde...

Har allerede fundet nogle til en små 2000 Kr men kan ikke lige gennemskue om
jeg skal bruge D2S eller D2R pærer

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-11-03 12:02

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Har allerede fundet nogle til en små 2000 Kr men kan ikke lige gennemskue
om
> jeg skal bruge D2S eller D2R pærer

På ebay eller ved en udenlandsk pusher?
De koster jo en mindre national formue herhjemme, desvære..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 12:21

> om
>
> På ebay eller ved en udenlandsk pusher?
> De koster jo en mindre national formue herhjemme, desvære..

SELVFØLGELIG ved ebay
Det er bare hamrende billigt at handle der og jeg er aldrig blevet snydt.
Jeg skal nok finde et sæt HID pærer som passer til mondeo'en

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 06:03

> Det skulle ikke undre mig, om du gjorde...

Så fik jeg købt et sæt