Kunne en evt. dk.fritid.bil.styling+tuning~
Fra : H@nsen

Dato : 09-11-03 11:37

Var der nogen der ville bruge denne gruppe hvis den kunne lade sig gøre ?

Nogen der ved hvordan man kan forsøge at få en sådan i gang ?

X-fut news:dk.admin & news:dk.fritid.bil

Fra : N/A

Dato : 09-11-03 11:49

Fra : H@nsen

Dato : 09-11-03 11:49

Fly Christensen wrote:
> Trafikken i dk.fritidbil er p.t. ikke større end, at du bare poster
> dine indlæg der.

Det var ikke lige det der var spørgsmålet og tror rent faktisk at der ville
komme godt gang i en sådan gruppe.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 09-11-03 12:25

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE_FØRST@OG_DETTEtele2adsl.dk> writes:

>Det var ikke lige det der var spørgsmålet og tror rent faktisk at der ville
>komme godt gang i en sådan gruppe.

USENET fungerer lidt omvendt: før en gruppe oprettes, skal der
være masser af trafik til den. Man kan altså ikke få oprettet
en ny gruppe, før en anden gruppe er nærmest oversvømmet med
emnet.

Mvh.
   Klaus.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 09-11-03 12:34

> [...]
> være masser af trafik til den. Man kan altså ikke få oprettet
> en ny gruppe, før en anden gruppe er nærmest oversvømmet med

Og heler ikke der kan man få oprettet en gruppe, for der er isse personer
der med stor sandsynlighed ville gøre alt i deres magt for at stoppe det, vi
skulle jo nødigt ødelægge deres lille andedam

Fra : John Sahl

Dato : 09-11-03 12:41

B.Ingebrigtsen wrote:
> Og heler ikke der kan man få oprettet en gruppe, for der er isse
> personer der med stor sandsynlighed ville gøre alt i deres magt for
> at stoppe det, vi skulle jo nødigt ødelægge deres lille andedam

Tag en kiks..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 09-11-03 12:47

Snip
"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message <
> Tag en kiks..

Og tør dine øjne ;)

Jonas

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 09-11-03 12:54

> Tag en kiks..

Muligt at du mener det, men det er jo ikke helt forkert, desærre er d.f.b
blevet til en kaffeklub hvor man skal hae de rigtige holninger og ikke sige
andedammen´s føre ændre imod

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-03 13:05

B.Ingebrigtsen wrote:

> d.f.b blevet til en kaffeklub hvor man skal hae de rigtige holninger
> og ikke sige andedammen´s føre ændre imod

Jég har om nogen sagt folk i mod her på det sidste - og jég bliver da også
bokset på, så jeg er gul og blå.

En rask nævekamp / næbekamp i andedammen skal man ikke vige tilbage for,
IMO. Blot være istand til at "tilgive" og komme på god (ande)fod igen.

Rap-rap..!

--
Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 09-11-03 13:15

Jan W Nielsen wrote:
> [...]

Jeg ser slet ikke noget af det du skriver, der er mindre og
mindre af alt det palaver i brokkede jer over sidst i ville dele
gruppen op, så kom nu videre og deltag normalt i gruppen.

> Jég har om nogen sagt folk i mod her på det sidste - og jég bliver da
> også bokset på, så jeg er gul og blå.

Og det er som det skal være, man må stå ved det man siger
og tage "credit" for det

> En rask nævekamp / næbekamp i andedammen skal man ikke vige tilbage
> for, IMO. Blot være istand til at "tilgive" og komme på god (ande)fod
> igen.

Netop..

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-03 16:39

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Jég har om nogen sagt folk i mod her på det sidste - og jég bliver da også
>bokset på, så jeg er gul og blå.

Nogle ville måske ligefrem kalde dig tumlingen ;)

( Uanset hvad rejser du dig jo op igen ;=)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-03 17:37

jan@stevns.net wrote:

> Nogle ville måske ligefrem kalde dig tumlingen ;)

Med garanti..

> ( Uanset hvad rejser du dig jo op igen ;=)

Der er dømt rent Brian Nielsen

--
Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-03 12:46

B.Ingebrigtsen wrote:

> Og heler ikke der kan man få oprettet en gruppe, for der er isse
> personer der med stor sandsynlighed ville gøre alt i deres magt for
> at stoppe det, vi skulle jo nødigt ødelægge deres lille andedam

Som John rigtig skriver:

Snup en kiks. Her er een mere fra undertegnede..

--
Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 09-11-03 12:49

Jan W Nielsen wrote:
> Snup en kiks. Her er een mere fra undertegnede..

Skal vi splejse til en hel pakke?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-03 12:51

John Sahl wrote:

> Skal vi splejse til en hel pakke?

Las os gøre det - en stor-pakke til institutioner.

Hermed 2 kg Marie-kiks til Hr Ingebrigtsen fra John og Jan.

--
Jan W Nielsen

Fra : H@nsen

Dato : 01-12-03 22:42

John Sahl wrote:

> Skal vi splejse til en hel pakke?

De sidste mange indlæg i denne tråd viser jo klart hvor lidt respekt de
faste kaffedrikkere på dfb, har over for dels nye brugere samt over for de
folk der ønsker andet en blot en kaffeklub, en gruppe der snakkes teknik og
ikke snakkes om hvem og hvordan en eller anden nu har begået sig på feks. de
danske motorveje, eller en der lige fik total grineren over en "brianbil"
han så på vejen til sin lokale købmand.

Lad os dog få en dk.teknik.bil så de seriøse også får plads... der er pt.
hos Tele2 96.131 indlæg i den nuværende form så det ville nok ikke skade med
en seriøs teknik gruppe.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 01-12-03 22:47

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
> hos Tele2 96.131 indlæg i den nuværende form så det ville nok ikke skade

Når det går godt med forretningen, er der altid nogen der vil på strandhugst
blandt købmandens kunder og starte en ny butik.

/Mark.

Fra : DJ Bobo

Dato : 01-12-03 22:54

On Mon, 1 Dec 2003 22:47:20 +0100, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Når det går godt med forretningen, er der altid nogen der vil på strandhugst
>blandt købmandens kunder og starte en ny butik.

Elementært, kære Watson - elementært

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-12-03 22:58

> [...]

>danske motorveje, eller en der lige fik total grineren over en "brianbil"

Sikke noget eklatant sludder. Du havde vel ikke i din vildeste
fantasi forestillet dig at folk skulle holde kaje, bare fordi det de
måtte have at sige ikke er af interesse for visse andre ?

Savner du noget med teknisk indhold - så snak dog om det, i stedet for
at brokke dig.

Gik det iøvrigt hen over hovedet på dig, at der har været noget om at
montere lygter ?
Eller problemer med styretøj ?
Eller en Golf der hakker i det ?
Eller OBD stik ?

Jeg undrer mig

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 02-12-03 07:52

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:iAOyb.7280$uW6.3694@news.get2net.dk...

> [...]
> hos Tele2 96.131 indlæg i den nuværende form så det ville nok ikke skade

Har du så stort et overblik over den gruppe, at du alene på antallet af
indlæg kan vurdere at alle indlæg er "useriøse" indlæg ?

mvh
Bendt

Fra : Thomas Krath

Dato : 09-11-03 13:27

http://www.exon.dk/tudekiks.jpg

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-03 13:41

> http://www.exon.dk/tudekiks.jpg

uha, skrevet med småt "Pia Kærsgaard nøgen".....de kiks er livfarlige

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : rea721

Dato : 09-11-03 14:36

Thomas Krath wrote:

-snip-

Stop venligst xposting.

Fut netikette

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-11-03 16:41

"rea721" <skod1[remove]@721.dk> skrev:

>Stop venligst xposting.

Xposting betyder krydspostning - at der sendes til flere grupper
på én gang.

--
Bertel

Fra : Allan Møller

Dato : 09-11-03 18:31

> Xposting betyder krydspostning - at der sendes til flere grupper
> på én gang.

Og det sker !

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 09-11-03 23:29

> Xposting betyder krydspostning - at der sendes til flere grupper
> på én gang.

Ja og denne debat høre hjemme i dk.admin

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-03 12:50

> [...]
vi
> skulle jo nødigt ødelægge deres lille andedam

Du kan vel også "bare" sætte dig egen news-server op

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-11-03 17:51

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev
:

>Og heler ikke der kan man få oprettet en gruppe, for der er isse personer
>der med stor sandsynlighed ville gøre alt i deres magt for at stoppe det, vi
>skulle jo nødigt ødelægge deres lille andedam

Hvis der kan ses bort fra kæpheste og andre sjove ting, vil det nok
ikke være specielt svært at samle opbakning til en styling gruppe -
men da der kun har været ganske få indlæg om det emne , vil det være
svært at påvise et behov.

Follow up *er* sat, så svar lander i dk.admin, og ikke i begge gruppe.

Fra : Heidi Månson

Dato : 09-11-03 15:10

Hvis du/I får gang i sådan en, så giv endelig lyd

--
Med venlig hilsen / Best regards,

Heidi Månson
Chefredaktør • Korrespondent • Webdesigner

Email: zeira@carmods.dk • Web: http://www.carmods.dk

"H@nsen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE_FØRST@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:BNorb.4293$f8.2755@news.get2net.dk...

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 09-11-03 15:13

> Hvis du/I får gang i sådan en, så giv endelig lyd

Høre vel i står grad ind udner en teknik gruppe

Deltag i debatten på dk.admin

Fra : H@nsen

Dato : 09-11-03 17:21

H@nsen wrote:
> Var der nogen der ville bruge denne gruppe hvis den kunne lade sig
> gøre ?

Denne tråd viser jo at der er brug for en lidt mere seriøs gruppe end hvad
d.f.b er, der sider en lille kerne med egne regler og holder deres private
kaffe/chat klub.
Jeg mener de kan ikke en gang holde sig til emnet og reglerne for dk.admin,
samt den normale pli med at man ikke ødelægger andres tråde med ligegyldig
OT snak.

Og det er ikke just det jeg/vi ønsker.

X-fut til d.f.b da det jo tilsyneladene er deres opgave at ødelægge alle
tråde der omhandler biler og fritid

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-11-03 20:53

"H@nsen" wrote:

> Var der nogen der ville bruge denne gruppe hvis den kunne lade sig gøre ?

Hvad har styling og tuning med hinanden at gøre? Jeg synes ikke de
to emner matcher hinanden ret godt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : ..Møller

Dato : 10-11-03 15:26

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> Hvad har styling og tuning med hinanden at gøre?

Intet:

At tune betyder: at indstille, at optimere.

Tuning: afstemme de tekniske egenskaber uden at ændre på konstruktionen.

i dag dog: inden for fastsatte rammer der oftest findes i
homologeringsattesterne.

Styling: man har været en tur i mors beautibox. Øjenskygge og Wonderbra

De biler jeg har tunet ligner udvendig en nedgraderet standardvogn. (en ulv
i fåreklæder med en fårehyrde ved rattet .-) ))
--
Møller