Nokia service pack 3
Fra : Jesper Damgaard

Dato : 16-04-01 17:39

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en nokia 8850. Med i pakken til telefonen er en
cd-rom men når jeg prøver at installere den fortæller den mig at jeg skal
bruge nokia service pack nr. 3, hvor kan jeg finde den?

/Jesper

Fra : Erik Einum

Dato : 17-04-01 02:41

"Jesper Damgaard" <jesper@damgaard.as> skrev
> Jeg er den lykkelige ejer af en nokia 8850. Med i pakken til telefonen er
> en cd-rom men når jeg prøver at installere den fortæller den mig at jeg
> skal bruge nokia service pack nr. 3, hvor kan jeg finde den?

Huh! Aldri hørt om! Bruker du NT? Isåfall kan det være at du må ha Microsoft
NT SP3 for at programmet skal virke. (Bare et skudd i blinde.)

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Jesper Damgaard

Dato : 17-04-01 12:55

Jeg bruger windows2000

/Jesper

Fra : Michael Krog

Dato : 17-04-01 16:37

> Jeg bruger windows2000

Så er der lidt mere fornuft i det.... Din 8850 CD virker ikke under Windows
2000. Men programmet registrerer dog alligevel at der er tale om en Windows
NT-version - og behøver derfor Service Pack 3 til Windows NT. Denne er
naturligvis ikke nødvendig under Windows 2000 - men det ved programmet ikke.

Michael

Fra : Peter Rongsted

Dato : 17-04-01 17:42

"Jesper Damgaard" <jesper@damgaard.as> wrote:

> [...]
>cd-rom men når jeg prøver at installere den fortæller den mig at jeg skal
>bruge nokia service pack nr. 3, hvor kan jeg finde den?

Prøv at køre installationen en gang til, og skriv den nøjagtige fejlmeddelse
ned. Du må også gerne fortælle lidt om dit styresystem etc.

Peter

Fra : Jesper Damgaard

Dato : 21-04-01 10:25

Den siger you have currently service pack 1

you need to upgrade to service pack 3 or later before installing

Jeg har windows 2000

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-04-01 14:02

"Jesper Damgaard" <jesper@damgaard.as> wrote:

>Den siger you have currently service pack 1
>
>you need to upgrade to service pack 3 or later before installing
>
>Jeg har windows 2000

PC Suite for Nokia 8850 virker kun med Windows 95/98.

Peter

Fra : THOMAS MØLLER

Dato : 21-04-01 23:33

Du kan downloade Service Pack 3 på www.microsoft.dk til win2000.