Geatkonsol på en Mercedes 250 Aut.
Fra : Bach

Dato : 09-11-03 09:53

Hvordan åbner gearkonsolet på min mercedes, jeg skal have skiftet et par pærer
dernede
MVH
CBT

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.239.172.237)

Fra : Holten

Dato : 09-11-03 10:51

"Bach" <c.b@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan åbner gearkonsolet på min mercedes, jeg skal have skiftet et par
pærer
> dernede
> MVH
> CBT

Inden jeg forklarer dig det, hvilke pærer skal du skifte ?

MVH

Holten

Fra : CB

Dato : 09-11-03 13:29

Jeg har nogle kontaktet der sidder på venstre side af gearvælgeren ( i

træpladen), heri er der nogle kontrollamper (uorginal)

MVH

CBT

Fra : Mathias

Dato : 09-11-03 13:47

Bach wrote:
> Hvordan åbner gearkonsolet på min mercedes, jeg skal have skiftet et
> par pærer dernede

Hvis den er som min (uden airbag) så:
Pil tæppet i rummet mellem sæderne af, fjern 1 skrue der holder
trækonsollen, fjern rammen omkring gearvælgeren og nu kan konsollen løftes
op.

--
Mvh. Mathias

MB 300D W124 '91

Fra : Holten

Dato : 09-11-03 13:59

"Mathias" <baggadapREMOVE_ME@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis den er som min (uden airbag) så:
> Pil tæppet i rummet mellem sæderne af, fjern 1 skrue der holder
> trækonsollen, fjern rammen omkring gearvælgeren og nu kan konsollen løftes
> op.

Nemlig, jeg ville skifte pærerne i el-rudekontakterne, men her skuffede MB
mig, da man ikke kan skifte pærerne.

Man skifter hele kontakten ;-((

MVH

Holten

Fra : CB

Dato : 09-11-03 14:13

Tak for hjælpen

CBT

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-11-03 22:59

> [...]
>
> "Mathias" <baggadapREMOVE_ME@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nemlig, jeg ville skifte pærerne i el-rudekontakterne, men her skuffede MB

og køber uoriginale kontakter med lysdioder i stedet for pærer, de springer
nemlig ikke
og de fås med samme udseende og stik som de originale.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Holten

Dato : 10-11-03 19:22

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
springer
> nemlig ikke
> og de fås med samme udseende og stik som de originale.

Pris ? hvor ??

MVH

Holten