Træt af idioter på Helsingør motorvejen
Fra : stillcruising

Dato : 08-11-03 18:34

Morgen trafik !

Jeg er godt træt af de tosser der konstant ligger og presser sig ind mellem
2 biler selvom der ikke er plads !
De kommer sgu ikke før frem alligevel.
Til dem der gør det :

Tænk på at JEG sidder med mine børn i bilen og du kører lige ind foran mig
så der kun er et par meter, derefter er du gudhjælpemig også nødt til at
bremse hårdt op for ikke at køre op i den bil der er foran dig !

Hvordan tror du det føles.... nar !

Og så lige en lille bøn til dem der "lukker huller" ( kører tæt til
forankørende )

Gi` dog lidt plads til dem der kommer IND på motorvejen. Det er sgu ikke
sjovt at "hænge" i nødsporet fordi DU tror du ejer vejen !

Det kan du/ i vel leve med ???

Hilsen ham der en dag placerer sin bil op i røven af din, med ungerne og
barnestole flyvende rundt i bilen ......

Fra : Mark Sandberg

Dato : 08-11-03 21:04

"stillcruising" skrev i en meddelelse:

> Morgen trafik !

Netop.

> Jeg er godt træt af de tosser der konstant ligger og presser sig ind
mellem
> 2 biler selvom der ikke er plads !

Det kunne til tider være ønskeligt, at køre i en stor amerikansk
firehjulstrækker med gitterrør foran !!

> De kommer sgu ikke før frem alligevel.

Jo, ca. 5 meter før dig.

> [...]
> så der kun er et par meter, derefter er du gudhjælpemig også nødt til at
> bremse hårdt op for ikke at køre op i den bil der er foran dig !

Køb en Hummer:

http://army4x4.com/

Den giver respekt

/Mark.

Fra : stillcruising

Dato : 08-11-03 21:13

> Køb en Hummer:
>
> http://army4x4.com/
>
> Den giver respekt

Go ide, men den giver vist også en rimelig tom pengepung

Fra : Mark Sandberg

Dato : 08-11-03 21:23

"stillcruising" skrev i en meddelelse:

> Go ide, men den giver vist også en rimelig tom pengepung

Brændstoføkonimien er vist ikke særlig god, men prisen for en brugt
4-personers med højt til loftet om sommeren, er da ikke afskrækkende.
Running Four-Man $19,500 (with canvas top): http://army4x4.com/hummers.shtml

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 08-11-03 21:28

"Mark Sandberg" skrev i en meddelelse:

> Running Four-Man $19,500 (with canvas top):

Et billede af dyret
http://army4x4.com/graphics//hummers//hummer_3.jpg

/Mark.

Fra : Morgan Jones

Dato : 08-11-03 21:32

6.2 Liter Diesel, Naturally-Aspirated, Liquid Cooled
8 (V)
150 Horsepower @ 3600 rpm
180" - 185" (with winch)
85"

7,700 lb - 8,400 lb (depending upon model)
275-337 (radial tires can increase range by 30 miles)
25 gal

Hvad er det i grøn afgift? 90.000 / år ?

Morgan

ps. Så en på belgiske plader i bredgade forrige sommer. Nice. De andre
bilister rubbede neglene.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 08-11-03 21:43

"Morgan Jones" skrev i en meddelelse:

> Hvad er det i grøn afgift? 90.000 / år ?

Jeg ved sgu ikke, hvad sådan en fætter koster i vægtafgift..........Men
Metax havde diesel til 4,55 i Viborg i går.

> ps. Så en på belgiske plader i bredgade forrige sommer. Nice. De andre
> bilister rubbede neglene.

Netop! Ingen kører ud foran en Hummer på 3 ton

/Mark.