Solfilm hos www.solfilmhalvpris.dk og than~
Fra : Peter Saxmose

Dato : 08-11-03 17:29

Hej, jeg kan se af deres butikker at der er en del prisforskel.

Hos www.solfilmhalvpris.dk skriver de godt nok det er professionel solfilm,
det er nok ikke det samme hos thansen.dk.

Er der nogen der ved hvad forskellen er?

Mvh peter

Fra : Rene G.

Dato : 08-11-03 17:37

> Hos www.solfilmhalvpris.dk skriver de godt nok det er professionel
solfilm,
> det er nok ikke det samme hos thansen.dk.
>
> Er der nogen der ved hvad forskellen er?

Min erfaring er at den dyrere film ikke så nemt bliver ridset og at den
sidder bedre fast... hvilket oftest ses ved at det dyre kan tåle at man
ruller sine ruder op og ned... hvilket med tiden vil få det billigere film
til at løsne sig...selvf. specielt i kanten op mod gummilisten

--
Mvh.
Rene' Godskesen

Fra : Idé-Sign

Dato : 08-11-03 18:40

> Hos www.solfilmhalvpris.dk skriver de godt nok det er professionel
solfilm,
> det er nok ikke det samme hos thansen.dk.
>
> Er der nogen der ved hvad forskellen er?

Jeg har ikke erfaring med filmen fra de 2 nævnte steder, men lever af at
montere 3M solfilm i både biler og erhverv- boligbyggeri
(www.3m-solfilm.dk).

Mange af de billige film vi har set, er blevet ridset allerede ved
monteringen, og de falmer hurtigt. For nylig havde vi en film inde på
værkstedet hvor der havde siddet et dk-skilt i bagruden. I bagruden var der
monteret en film af ukendt herkomst. Efter at dk-skiltet var blevet fjernet
kunne man tydeligt se at resten af bagruden var helt falmet (nærmest lille)
mens filmen hvor dk-skiltet havde dækket stadig var gråsort.
Jeg har også lavet biler hvor filmen var blevet så ridset at man om aftenen
ikke kunne kigge ud af ruderne...

Min profesionelle holdning er at det burde forbydes ved lov at sælge disse
billige filmtyper.

Et spørgsmål til gruppen:

Når nu man selv har forsøgt sig med montering af film, og resultatet er
blevet en bagrude med mellem 100 og 1000 luftbobler (!), hvad er det så lige
der får folk til at blive ved med at kører rundt med sådan noget? Hvis det
var mig ville jeg da skynde mig at pille det ud inden nogen opdagede det??!

MVH Søren

Fra : Peter Saxmose

Dato : 09-11-03 07:59

Hej Søren, det virker som man bør betale det ekstra for at få en ordentlig
solfilm.

Mht. dit spm. om bobler, så kan det være nogle går efter virkningen i stedet
for udseende.

Mvh Peter

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-11-03 10:30

"Peter Saxmose" <peter.saxmose@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> solfilm.
>
> Mht. dit spm. om bobler, så kan det være nogle går efter virkningen i

Vel lidt det samme som dem der kører rundt i en bil der har alle regnbuens
farver der skifter sådan efter hvornår den pågældende maling slap op..

Nogen er bare ligeglade :)
Personligt fik jeg også en proff til at sætte film i min pug - og er yderst
tilfreds med resultatet.

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk