Startspærre til AUDI 100 fra 94
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 08-11-03 15:28

Hej

Jeg er ved at skal købe bil og har fået et tilbud på en Audi 100 2,6E fra
1994 (importeret fra Tyskland). Bilen har ikke startspærre. Er der nogen der
kan oplyse mig, hvilken startspærre jeg skal bruge til sådan en model? Og er
de godkendt af forsikringsselskaberne?

På forhånd tak
Ole

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-11-03 16:59

"Ole Slott Jensen" <slott@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan oplyse mig, hvilken startspærre jeg skal bruge til sådan en model?

Du kan få flere forskellige...
http://www.cf-offroad.dk/Alarmer/alarmer.htm

> Og er de godkendt af forsikringsselskaberne?

Der findes ikke en liste over alarmer, som er godkendt af
forsikringsselskaberne.
Normalt, hvis forsikringsselskaberne kræver startspærre kræver de normalt at
der er en 1, 2 eller 3 kredsstartspærre. Ikke noget krav mht. mærke/model.
Dvs. at alle startspærre som afbryder det antal kredse, som
forsikringsselskabet kræver, er brugbare...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : (5220)Morten Kølbæk

Dato : 08-11-03 18:18

> [...]
der
> kan oplyse mig, hvilken startspærre jeg skal bruge til sådan en model? Og

og du er selvfølgelig sikker på at den ikke har indbygget startspærre ?
Fra 5/94 har alle Audi 100 / A6 standard startspærre.

Mvh
Morten
A6 avant 2,6 -95

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 08-11-03 22:27

Hej Morten

Denne model har ikke startspærre indbyget. Jeg mener at den er fra april 94.

Hilsen
Ole

Fra : Holten

Dato : 08-11-03 19:15

> Hej
>
> Jeg er ved at skal købe bil og har fået et tilbud på en Audi 100 2,6E fra
> 1994 (importeret fra Tyskland).

Det er de fleste Audi´er )

MVH

Holten
(Der lige har presset sin Dieselbil ned på 7 km/l)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-11-03 19:24

Holten wrote:

> Holten
> (Der lige har presset sin Dieselbil ned på 7 km/l)

Hvaaa - kører du Mercedes Benz 2453....?

(lastvogn)

--
Jan W Nielsen

Fra : Holten

Dato : 08-11-03 19:40

> Hvaaa - kører du Mercedes Benz 2453....?
>
> (lastvogn)

Nøøø, det er såmænd blot en helt alm. lille personvogn, der havde lyst til
at gense sine gamle venner i Tyskland, og det fik den så lov til.

MVH

Holten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-11-03 19:39

Holten wrote:

> Nøøø, det er såmænd blot en helt alm. lille personvogn, der havde
> lyst til at gense sine gamle venner i Tyskland, og det fik den så lov
> til.

Damned - nu HAR du vel ikke kørt hurtigere end 110 km/t,
hva...?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.: Hvad er det for en slæde..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Holten

Dato : 08-11-03 20:56

> Damned - nu HAR du vel ikke kørt hurtigere end 110 km/t,
> hva...?!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den fik lidt at leve af )

> P.S.: Hvad er det for en slæde..?

W 124 300 TDT 1991.

MVH

Holten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-03 01:06

Holten wrote:

> W 124 300 TDT 1991.

Ja, den vil jo nok have lidt til de seks ben..

--
Jan W Nielsen