Vægtafgift ?
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-03 21:44

Har nu spurgt adskillige folk + fagfolk, men ingen ved det, eller også kan
de ikke lige huske, hvad de betaler.
Så nu prøver jeg, at spørge her:

Hvor meget skal man regne med, at betale i vægtafgift, på en 9 pers. bus,
årgang 1983 ? Diesel, hvis det har noget, at sige ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : alexbo

Dato : 07-11-03 22:11

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så nu prøver jeg, at spørge her:

http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/242.html?rel#tabel1

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-03 22:22

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/242.html?rel#tabel1

Takker !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : mirsad

Dato : 10-11-03 22:04

"Buffy" skrev i en meddelelse
> [...]

> Mvh. www.tjekmig.dk
> jeg tror det er imellem 6 500 og 8000 om år ret dyr hvis den er på hvide
nummerplader men på gule nummerplader (9+1) er meget biligere

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.197.66.195)

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 00:02

"mirsad" <kokan5@msn.com> skrev i en meddelelse

> nummerplader men på gule nummerplader (9+1) er meget biligere

Ja, det er dyrt. Fandt ud af, at det koster ca. 2400 kr. pr. kvartal.
Desværre har jeg ikke stort kørekort, selvom det måske vil være billigere i
længden.

Mvh. www.tjekmig.dk