Til alle Renault-Ejere !
Fra : _black_

Dato : 07-11-03 20:40

Hej Alle,

Så kom der en rigtig Renault-klub til alle Renaultejere.

Klik ind på :

http://www.renaultklubben.dk

/Brian

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 07-11-03 22:28

> Så kom der en rigtig Renault-klub til alle Renaultejere.

Hvad er en forkert Renault klub? Mig bekendt findes der i forvejen et par
stykker for både nye og gamle modeller samt for Alpine, der i øvrigt også
har en specialafdeling i Club Renault Danois.

Hvornår forventes siden i øvrigt at være oppe at køre rigtigt?

MVH Klaus
(Alpine + Renault ejer)

Fra : _black_

Dato : 08-11-03 00:07

Hej Klaus,

Lidt uheldig ordvalg fra min side, sorry. "Rigtig" _læs_ mere officiel måske
!?
med en lidt nemmere www addresse

Forummet er stort set kørende - vi mangler bare hovedsiden
(kommer i løbet af en lille måned)

Mvh Brian

Fra : janne

Dato : 13-11-03 18:31

Hvad fejler de andre måske. Club Renault Danois er for alle
Renaultejere/interesseret - Renaultveteranerne for biler op til 1975
og sidst men ikke mindst Alpine-klubben, hvad skal vi med en til? Jeg
er bange for at behovet for Renaultklubber er opfyldt.

Club renault Danois holder faktisk 20 års jubilæum i maj 2004 på fyn.

Janne

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 13-11-03 20:20

> [...]
> er bange for at behovet for Renaultklubber er opfyldt.
>
> Club renault Danois holder faktisk 20 års jubilæum i maj 2004 på fyn.

Lidt samme spørgsmål jeg stillede da de bragte nyheden, men lad os da se
hvad en internetbaseret klub kan/vil byde på.

I øjeblikket ser det også ud til at Alpine klubben er ved at aktivere sig
selv igen, og at CRD holder 20 års jubilæum tyder på en vis levedygtighed.

MVH Klaus
Alpine + Renault ejer