toyota hiace 4x4
Fra : Henrik.M

Dato : 07-11-03 18:13

Nogen der ved hvor jeg kan finde tegninger af gearkasse og transmission.

Mvh Henrik Mortensen

Fra : andr?

Dato : 06-12-03 17:10

"Henrik.M" <murerabsolutfjern@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fabd2e3$0$29327$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Nogen der ved hvor jeg kan finde tegninger af gearkasse og transmission.
>
> Mvh Henrik Mortensen

Hej Henrik!
Jeg har selv en hi-ace fra 91´ dog ikke 4x4 men har selv søgt lignende
information. Du kan få detaljeret værkstedsbøger hos toyota, det er
det eneste sted hvis din hi-ace er fra efter 1990(hvis du finder
information andre steder er jeg meget interresseret). De koster ca.
2000 stk. og der er bøger om gear, motor og karroseri.

Held og lykke.
Mvh André Dupont