Leje af GPS til bærbar
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-11-03 18:05

Kære NG

Tænkte på om der er nogle steder hvor at man kan leje GPS udstyr. Nu har
jeg så selv en bærbar så det eneste jeg faktisk skal leje er selve GPS
enheden samt softwaren til GPS'en.

Udlejningen må gerne ske i Vejle området.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-11-03 19:48

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enheden samt softwaren til GPS'en.
>
> Udlejningen må gerne ske i Vejle området.

Det koster ca. 2.000 kr. fra ny, så det må ikke koste for meget, hvis du kan
finde et sted, hvor du kan leje det...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Babba-Papa

Dato : 07-11-03 20:31

On Fri, 7 Nov 2003 19:48:01 +0100, "Morten Fruergaard" <mit
fornavn@mit efternavn.com> wrote:

>Det koster ca. 2.000 kr. fra ny, så det må ikke koste for meget, hvis du kan
>finde et sted, hvor du kan leje det...

Og Bilka har næsten lige haft det til 999 kr. og så kan det næppe
svare sig at leje.....

- -
Babba-Papa

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-11-03 21:09

On Fri, 07 Nov 2003 20:30:52 +0100, Babba-Papa
<superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Og Bilka har næsten lige haft det til 999 kr. og så kan det næppe
>svare sig at leje.....

Har ikke selv bil så jeg kommer kun til at skulle bruge det der GPS de
få gange om året jeg måske kommer ud af kører. Og så synes jeg at det er
lidt som at skyde gråspurve med kanoner at gå ud og købe et GPS system.
Flemming Jacobsen

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 07-11-03 21:33

Hej Flemming
Nu har jeg egentligt også sendt dig en mail, men jeg har altså en GPS
modtager du kan købe billigt (500 f.eks.). Softwaren har jeg også, den kan
du få med gratis (og den er endda original).

/Kasper Hansen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-11-03 21:41

On Fri, 7 Nov 2003 21:33:02 +0100, "Kasper Hansen [8270]"
<kasper@h-hansenREMOVE.dk> wrote:

> [...]
>modtager du kan købe billigt (500 f.eks.). Softwaren har jeg også, den kan
>du få med gratis (og den er endda original).

har du nogle billeder af den eller har du et link til enside der
fortæller noget om den?
Flemming Jacobsen

Fra : Jonas R.

Dato : 08-11-03 10:24

SNIP
> [...]
> enheden samt softwaren til GPS'en.
>
> Udlejningen må gerne ske i Vejle området.

Måske ikke helt det svar du leder efter,men du kan købe et komplet gps
udstyr for 999 kr hos bilka til gps via usb med dansk kort! Jeg har selv
købt det og det funger skide godt :)

MVH
Jonas