Billig biludlejning i Trekantsområdet.
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-11-03 15:13

Halløjsa.

Siden vi nu er så mange herinde håber jeg da at der er et par stykker,
eller bare en enkelt der er i stand og villig til at hjælpe mig.

Jeg står nemlig og leder efter sted hvor at jeg billigt kan leje en bil.
Jeg er egt ligeglad om det sker hos en bil forhandler eller et decideret
biludlejningsfirma.

Men da jeg "kun" er 22 sætter det jo sine begrænsinger på hvad man kan
og må tillade sig i denne verden. Ihvertfald når at man snakker om
billeje.

Men jeg bor så selv i Vejle og står og skal bruge bilen en søndag. Så en
mulighed for måske at enten at hente bilen tidligt Søndag eller sent
lørdag og så afleverer den enten sent søndag eller mandag morgen ville
være at anbefale.

Den afstand jeg skal "dække" i bilen udgår samlet 436 km T/R Vejle. Så
hvis at jeg fx skal hente bilen i Fredericia eller Kolding så bliver
kilometer tallet som sagt et andet.

Men jeg håber da at der er nogen der er villig til at hjælpe og som kan
hjælpe mig.
Flemming Jacobsen