De starter tidligt med at køre danskere ne~
Fra : Thomas

Dato : 07-11-03 11:28

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-11-03 11:35

Thomas (bambanos@hotmail.com) skrev følgende:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=230280/

Det nummer lavede jeg som tre-årig. Blot uden at køre nogen ned. Men der var
da en husmur, der skulle have lidt nyt puds. :) (Sådan en dieselvogn
trækker sq meget godt i tomgang)

- Martin

Fra : Rasmus

Dato : 07-11-03 12:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Det nummer lavede jeg som tre-årig. Blot uden at køre nogen ned. Men der
var
> da en husmur, der skulle have lidt nyt puds. :) (Sådan en dieselvogn
> trækker sq meget godt i tomgang)

Men din mor sad nok ikke på bagsædet da det skete?

mvh
Rasmus

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-11-03 13:57

Rasmus (SLETDETHERmaximreality@ofir.dk) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Men din mor sad nok ikke på bagsædet da det skete?

Rigtigt... Så var det nok ikke sket.

- Martin

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 07-11-03 13:26

On Fri, 7 Nov 2003 11:35:20 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

>Det nummer lavede jeg som tre-årig. Blot uden at køre nogen ned. Men der var
>da en husmur, der skulle have lidt nyt puds. :) (Sådan en dieselvogn
>trækker sq meget godt i tomgang)

En knægt i lokalsamfundet lavede samme stunt med en traktor, der var
sat til salg på den lokale Esso-tank, der lå ned til "floden". Knægten
kørte lige ned i åen med traktoren over sig - han overlevede...

/Mogens

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-11-03 14:09

"Martin Petersen" skrev
> Det nummer lavede jeg som tre-årig. Blot uden at køre nogen ned. Men der
var
> da en husmur, der skulle have lidt nyt puds. :) (Sådan en dieselvogn
> trækker sq meget godt i tomgang)

Min 12-årige søn lavede det samme nummer sidste år:
"jeg skulle lige rulle vinduet ned" og drejede
nøglen en tand for langt.
Havde det ikke været for et stort betonrør, var bil, børn,
gravhund og campingvogn endt i andedammen.
Jeg tror ikke han vokser op til noget slemt, han bliver
stadig ligbleg når vi taler om det. He he.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-11-03 13:35

Thomas wrote:

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=230280/

Og så vokser han op til sådan en type
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=225593

"Jeg er ked af det, der skete, men jeg tror, at hun ikke så sig for, da
hun gik ud på kørebanen. Jeg mener ikke, jeg kørte mere end 90-100 km/t.
Jeg skulle jo dreje 200 meter længere fremme, sagde han i retten."

Man ved jo ikke om man skal grine eller græde.

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-11-03 16:11

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=230280/

Jeg har aldrig forstået hvorfor man parkere i gear.. Havde den stået i
frigear med håndbremsen trukket var dette (samt Martin Petersen og Peter
Schrøder historier) ikke sket..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 07-11-03 16:40

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har aldrig forstået hvorfor man parkere i gear.. Havde den stået i
> frigear med håndbremsen trukket var dette (samt Martin Petersen og Peter

Havde det været vinter kunne bremserne tilgængæld have været frosset fast...
Derfor parkere jeg altid i gear om vinteren....

Venligst

Fra : Bernhard Ege

Dato : 07-11-03 17:52

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
fast...
> Derfor parkere jeg altid i gear om vinteren....

Er det da et reelt problem du har prøvet eller blot hørt om?

Jeg har ikke selv prøvet at håndbremsen hænger på min Xantia og jeg har
heller ikke hørt om nogen.

Og ja, jeg bruger håndbremsen og har lært at checke om andre også
efterlader en bil jeg skal køre i stående i gear. Jeg har prøvet een
gang at få chocket og var ved at køre ind i een pga af dette stunt.

mvh Bernhard

mvh Bernhard

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-11-03 12:17

Anders Houmark (anders@andersh.fjerndette.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Jeg har aldrig forstået hvorfor man parkere i gear.. Havde den stået i
> frigear med håndbremsen trukket var dette (samt Martin Petersen og

Jeg gør det for at bremserne kan køle ensartet ned (har en fornemmelse af at
det ellers kan give rystende bremser). Altså kun når jeg har kørt
langt/hårdt.

Hvis det er noget ævl, vil jeg gerne have det at vide. :)

- Martin

Fra : Peter Schrøder

Dato : 10-11-03 08:27

"Anders Houmark" skrev
> Jeg har aldrig forstået hvorfor man parkere i gear.. Havde den stået i
> frigear med håndbremsen trukket var dette (samt Martin Petersen og Peter
> Schrøder historier) ikke sket..

Med til historien hører faktisk, at jeg bare
var et smut rundt om campingvognen for at checke
at alt var lukket og spænd fast.
At nøglen sad i var måske letsindigt, men ungerne kan
ikke høre radio ellers.
Normalt bruger jeg også håndbremsen, men altså
ikke den dag...

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-11-03 17:11

Thomas wrote:
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=230280/

For fanden da...
Hvorfor lader folk bilen stå i gear med tændingsnøglen i?
/Martin