Snyder danske værksteder lige så meget ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-11-03 09:24

Jeg faldt over dette, som er en amerikansk test af steder at få lavet
olieskift.

Det er utroligt hvad de forsøger at lokke folk til at betale.

http://www.nbc4.tv/automotive/2615014/detail.html

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-11-03 09:29

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> Jeg faldt over dette, som er en amerikansk test af steder at få lavet
> olieskift.
>
> Det er utroligt hvad de forsøger at lokke folk til at betale.
>
> http://www.nbc4.tv/automotive/2615014/detail.html

Et lille citat fra artikelen:

David Dickason: "Terrible. You're going to do anything you can to meet your
quota."

Team 4 Reports obtained an internal document signed by every store manager
pledging to sell at least $68 in repairs per customer.

Joel Grover: "If you don't meet these quotas what is going to happen to
you?"

David Dickason: "You're demoted or fired. Plain and simple."

That's the reason he says so many customers get ripped off.

Joel Grover: "If someone comes in with a car that needs no services what do
you do?"

David Dickason: "Well find something."

Citat slut.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-11-03 17:13

On Fri, 7 Nov 2003 09:24:06 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>Jeg faldt over dette, som er en amerikansk test af steder at få lavet
>olieskift.
>
>Det er utroligt hvad de forsøger at lokke folk til at betale.

Sjovt nok er det aldrig sket for mig. Jeg bruger både Jiffy Lube, EZ
Lube, Oil Changer, og hvad der nu er i nærheden, når jeg skal have
skiftet olie. I de 8 år jeg har brugt dem (med flere forskellige
biler) er den eneste ekstraudgift, de har foreslået, et nyt
luftfilter.

Men jeg har sikkert bare været heldig.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-11-03 09:43

"Lars Ehlers" <NOSPAMehlers@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> skiftet olie. I de 8 år jeg har brugt dem (med flere forskellige
> biler) er den eneste ekstraudgift, de har foreslået, et nyt

Jeg håbede faktisk på et indlæg fra dig, du må jo om nogen her i
dk.fuldtid.bil kunne udtale dig om de amerikanske tilstande.
Jeg tror gerne at du ikke er blevet snydt, jeg postede også indlægget lidt
som en kuriositet.

Fra : Chr. L.

Dato : 07-11-03 21:44

> [...]
> mvh/rg. Christian
> Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
> og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Helt sikkert...kigger du på de timer en mekaniker 'fakturer' så burde han gå
på pension efter 20 år...kender en som fik at vide at han skulle omsætte for
kr 100.000 om måneden eller var det ud.

Chr.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-11-03 22:01

Chr. L. wrote:

> Helt sikkert...kigger du på de timer en mekaniker 'fakturer' så burde
> han gå på pension efter 20 år...kender en som fik at vide at han
> skulle omsætte for kr 100.000 om måneden eller var det ud.

Hejsa - jég vil gerne tale med den fyr.

Kan du ikke sende en mail på autosvindel@dr.dk ...?

--
Jan W Nielsen

Fra : Chr. L.

Dato : 07-11-03 23:39

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Hejsa - jég vil gerne tale med den fyr.
>
> Kan du ikke sende en mail på autosvindel@dr.dk ...?
>
> --
> Jan W Nielsen

Done...det med udfaktuere har været vist på TV før!, men læs din mail!

Chr.

Fra : Peter G C

Dato : 08-11-03 12:47

In news:boh01a$f91$1@news.net.uni-c.dk,
Chr. L. <christian.lyng@REMOVETHISishoejby.dk> typed:

[klip]

> Helt sikkert...kigger du på de timer en mekaniker 'fakturer' så burde
> han gå på pension efter 20 år...kender en som fik at vide at han
> skulle omsætte for kr 100.000 om måneden eller var det ud.

Der er altså intet unaturligt i, at en ansat bliver stillet over for et krav
om at omsætte for et bestemt beløb eller timetal. - Revisorer og advokater
kender det da .... så hvorfor ikke i andre brancher?

/Peter

--
http://www.grauslund.com