"ny" bil
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 06-11-03 18:30

jeg skal hente min "nye" bil på lørdag, en fiat 127 årgang 1985
men er den fra brasilien???

--
Dennis
Randers

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 06-11-03 18:50

> jeg skal hente min "nye" bil på lørdag, en fiat 127 årgang 1985
> men er den fra brasilien???

Og???????

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 06-11-03 18:53

> Og???????

Ups forkert modtager

Hvordan sletter man et indlæg

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 06-11-03 18:52

> jeg skal hente min "nye" bil på lørdag, en fiat 127 årgang 1985
> men er den fra brasilien???

Det er ikke helt umuligt, jeg mener da bestemt at de påd et tidspunkt blev
laet der, men det har ikke den store betydning da rust under alle
omstændigheder er et problem, samt samlekvalitet

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 06-11-03 19:11

og er der nogle der har lidt info, onkring bilen?
hk osv.

--
Dennis
Randers

Fra : Verner Johnsen

Dato : 06-11-03 23:21

On Thu, 6 Nov 2003 19:10:36 +0100, "D19SakaPOPPE"
<D19S-slet-@webspeed.dk> wrote:

>og er der nogle der har lidt info, onkring bilen?
>hk osv.

Scan fra Bil-Revyen 1985 er her :

Henne i udlandet kunne den også fås med 903 ccm - 45 hk eller med 1301
ccm - 75 hk.

Og ja i 1985 blev den produceret i Brasilien.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : ps

Dato : 07-11-03 00:38

Hej Dennis;

Jeg har selv for et par måneder siden købt netop sådan en bil fra 1984.
Meget tekst på bilen står på portugisisk, så du kan regne med at det er en
"brasser".

Lad os udveksle erfaringer. Jeg synes faktisk det er en halvgenial lille
bil.
Jeg har fået flere gode svar på spørgsmål her i gruppen. Dog er der ikke så
mange 127'ere tilbage mere.
Rust skal man ganske rigtigt være på vagt over for.

Skriv hvis du har lyst.

Peter

---

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-11-03 01:06

Hej!

ps wrote:

> Jeg synes faktisk det er en halvgenial lille bil.

Den er billig i drift, men har du overvejet hvor meget den krøller sammen i et
uheld hvor du påkører nogen eller bliver påkørt?

Fra : ps

Dato : 07-11-03 11:34

>Den er billig i drift, men har du overvejet hvor meget den krøller sammen i
et
uheld hvor du påkører nogen eller bliver påkørt?

Ja, det tænker jeg selv på. 127'eren kan ikke være ret sikker.
Ingen airbags. Nakkestøtten kan ikke komme op i den rette rette højde, da
jeg er ret høj selv.
Osv. Osv. Men jeg prøver at tænke på noget andet Den er så flot...
Nu er jeg en meget forsigtig bilist, men du har ret i at jeg ikke kan
forhindre folk i at brase op i mig bagfra, etc.
Måske skulle jeg nøjes med at bruge den ude på landet hvor der er meget lidt
trafik...

Hils din guitarspillende far.

Peter Strömgren

---

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-11-03 11:54

Hej!

ps wrote:

> [...]
> jeg er ret høj selv.
> Osv. Osv. Men jeg prøver at tænke på noget andet Den er så flot...

Ja, det er da afgjort en klassiker. Du kunne jo evt. sætte den tip top istand og
bruge den til søndagskørsel.

> Nu er jeg en meget forsigtig bilist, men du har ret i at jeg ikke kan
> forhindre folk i at brase op i mig bagfra, etc.

Præcis. Jeg er som regel også mere "bange" for trafikken bag mig end den foran.
De bagfrakommende kan man ikke gøre så meget ved :-/

> Hils din guitarspillende far.
>
> Peter Strömgren

Ah, du er _den_ Peter!

Det skal jeg nok :)