Montering af sikkerhedssele?
Fra : Morten

Dato : 06-11-03 16:26

Hejsa.

Jeg har en bil uden sikkerhedssele på bagsædet. Kan det monteres?

Mvh.
Morten

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:129.142.119.56)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-11-03 17:19

"Morten" <morten.anja@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg har en bil uden sikkerhedssele på bagsædet. Kan det
> monteres?

Ja!

(Måske du skulle skrive model samt årgang på din bil, hvis du ønsker bedre
svar)

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - Masser af video's
Highlights fra 2002 og 2003 + meget mere - opdateret 5/11-03

Fra : Morten

Dato : 06-11-03 21:02

Tak for svar.

Det er en Daihatsu Charmant.

Hvad gør man?

Mvh.

"Re: Montering af sikkerhedssele?"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-11-03 14:57

> Tak for svar.
>
> Det er en Daihatsu Charmant.
>
> Hvad gør man?

Man undersøger om det er muligt at finde nogle originale seler (evt. brugte
fra en hugger), ellers køber man et sæt u-originale seler (f.eks. hos
Biltema eller lignende steder).
Herefter er det bare at følge monteringsvejledningen som ligger i pakken med
de nye seler.

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 06-11-03 19:37

Jeg har en opel kadett d fra 1984, kan der efter monteres sele. hvis ja hvor
køber man selen ?

mvh
Tommy