Sika flex
Fra : H.S.

Dato : 06-11-03 15:59

Jeg har fundet ud af at jeg skal bruge Sika flex til at lime med, på bilen.

Men hvor dælen kan man købe det henne ? (Randers)

Jeg har være i Jem&Fix, Råd&Dåd og Harald Nyborg, samt en autolak forretning
?

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 06-11-03 16:14

Bådforhandler!

Fra : Martin Vollert

Dato : 06-11-03 17:22

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message news:bodng3$8p3$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Men hvor dælen kan man købe det henne ? (Randers)
>
> Jeg har være i Jem&Fix, Råd&Dåd og Harald Nyborg, samt en autolak forretning

Altså da vi lå nyt tag på i sommers brugte vi også sika-flex, noget gråt stads, og det
købte vi ved Brejnholts tømmerhandel på Ørneborgvej (lige efter genbrugs pladsen)
--
Hilsen Martin Vollert.

http://www.ford-klub-danmark.dk
Medl nr. 2113

Fra : H.S.

Dato : 07-11-03 10:50

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran snabela@plakaten.dk> skrev i en
meddelelse news:3faa750b$0$30083$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
stads, og det
> købte vi ved Brejnholts tømmerhandel på Ørneborgvej (lige efter genbrugs
- -Der må jeg prøve.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-11-03 18:32

H.S. wrote:

> Men hvor dælen kan man købe det henne ? (Randers)

T-Hansen har det.

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : H.S.

Dato : 07-11-03 10:50

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> T-Hansen har det.

Kan du henvise til et varenr. ? - for i Randers kunne de ikke finde det !

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-11-03 12:46

H.S. wrote:

> Kan du henvise til et varenr. ? - for i Randers kunne de ikke finde det !

Kan ikke huske varenummeret, men kan lige vende tilbage hvis du stadig vil
have det?

Fra : H.S.

Dato : 07-11-03 14:17

> Kan ikke huske varenummeret, men kan lige vende tilbage hvis du stadig vil
> have det?

Vil jeg meget gerne - evt på mail.

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 06-11-03 18:37

> Jeg har fundet ud af at jeg skal bruge Sika flex til at lime med, på
bilen.

Had skal du lime?

> Men hvor dælen kan man købe det henne ? (Randers)
>
> Jeg har være i Jem&Fix, Råd&Dåd og Harald Nyborg, samt en autolak
forretning

Prø et Glarmester de har det, hvis det er rudelim du skal bruge

Fra : H.S.

Dato : 07-11-03 10:51

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3faa8697$0$29367$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> bilen.
>
> Had skal du lime?

Skal lime en 'plade' på min galant. (den har sådan no'n plader på dørene) -
Panel tingester.