Frames
Fra : storm

Dato : 16-04-01 17:28

Jeg har en indgangsside opbygget i tabels, mine underliggende sider kører
stramt med en "top-menu-frame" og en "indholds-frame".
Jeg har kun 3 grene som jeg selvfølgelig styrer fra topframen.
Men jeg vil gerne kunne navigere ned i disse 3 grenes udgangspunkter fra
indgangssiden.
Er jeg så nødt til at have et frameset til hver gren? Eller er der en måde
hvor jeg kan vælge at det er forskellige indholdssider der loades i
"indholds-framen" når jeg fra indgangssiden vælger en gren?

nina

Fra : storm

Dato : 16-04-01 17:31

undskyld, jeg stod lige et forkert sted...

nina